guljetta Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 gromt med vr6 :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 fin fin gul jetta, liker jetta'r som skiller seg ut i fargen.. *kremt kremt* speedo fra corrado ell passat? godkjent med motorbytte? har kjørt golf 2 med vr6 oppsett, likte ikke helt kjørekomforten, ble litt framtung, kanskje bedre med jetta...med lyden er GOD! men hver sin smak om VR6 i jetta og golf 2. doh likte fronten veldig godt, gule rally lykter på gul bil, knall ! :) ikke værst, ikke værst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 fin bil. er det du som har bygd den om?? veit du kor den kommer fra?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 fin fin gul jetta, liker jetta'r som skiller seg ut i fargen.. *kremt kremt*speedo fra corrado ell passat? godkjent med motorbytte? har kjørt golf 2 med vr6 oppsett, likte ikke helt kjørekomforten, ble litt framtung, kanskje bedre med jetta...med lyden er GOD! men hver sin smak om VR6 i jetta og golf 2. doh likte fronten veldig godt, gule rally lykter på gul bil, knall ! :) ikke værst, ikke værst... speedo fra passat, syns det passer bra med motor å bil.. det funker som det skal. syntes det er bedre enn å kjøre golf3 med vr6. alt er godkjen og i orden.. det eneste som er litt kjedelig er at jeg ikke har noe særlig feste i 1 å 2 gir.. kan ikke gi flatt, da blir det høye dekk utgifter etterhvert.. men skal prøve å kjøre på gate slicks til sommeren, og får håpe på at det blir bedre med det.. men sånn alt i alt er jeg kjempefornøyd med jetta`n... Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 fin bil.er det du som har bygd den om?? veit du kor den kommer fra?? ikke jeg som har bygd den nei. det er det en i østfold som har gjort. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 ikke jeg som har bygd den nei. det er det en i østfold som har gjort. oki. eg bare lurte fordi når eg skulle kjøpe meg ein jetta så skulle eg sjå på ein gul jetta som var fikset og bygd om litt, men eg fekk aldri sjå den da blei solgt da eg var på vei å sjå den:(:(:( men eg meiner å huska at det ikkje var ein vr6 i den, sidan selgeren skulle ha 12 000 for den. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiGhtCrAwLeR Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 får ikke opp bildet ditt, men er det en gul jetta med vr6, gule frontlamper og g60 bremser så er den bygd i østfold. er det denne var det oxo kompressor på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg