Gå til innhold

bmw e30 cab prosjekt

Ranger emnet


sørmo`n

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøpt brukt/nytt detta eller?ble det mye for dette tilsammens? blir spennende og høre når du har fått inn den spiller, kjører også hovedenhett frra pioneer men avic-x1 istedenfor den du har.

dvd å pyle å frontsett er nytt,hadde resten fra før av:)

skall selge 6600dvd å bestille avic x1r,fikk ett kjempetilbud på dn idag,16 000kr:)hvor mye måtte du ut med for dørpanela framme da??meget fint ja sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dvd å pyle å frontsett er nytt,hadde resten fra før av:)

skall selge 6600dvd å bestille avic x1r,fikk ett kjempetilbud på dn idag,16 000kr:)hvor mye måtte du ut med for dørpanela framme da??meget fint ja sombrero

Kosta 4500 for dørpanela, bygd av autod her på forumet. 16 000 var jo ikke så værst pris for avic x1, betalte selv 10 for min men da brukt i 3 uker. hvor kjøpte du skjermene for og ha i nakkestøtte? og hvilket merke? pris?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosta 4500 for dørpanela, bygd av autod her på forumet. 16 000 var jo ikke så værst pris for avic x1, betalte selv 10 for min men da brukt i 3 uker. hvor kjøpte du skjermene for og ha i nakkestøtte? og hvilket merke? pris?

skjermene kjøpte jeg hos en kamerat som selger for bilradiospesialisten på levanger,d ble pyle 7" tft lcd monitore,kosta egentli 3500kr pr stk men fikk de til kameratpris:)når ca ska bilen din være færdi da??skal opp dit i hælga å se hvordan d går jeg sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjermene kjøpte jeg hos en kamerat som selger for bilradiospesialisten på levanger,d ble pyle 7" tft lcd monitore,kosta egentli 3500kr pr stk men fikk de til kameratpris:)når ca ska bilen din være færdi da??skal opp dit i hælga å se hvordan d går jeg sombrero
ok, lyst til og ordne kompispris til meg og eller? hehe nei er vel meningen at den skal være ferdig helt i begynnelsen av mai men har ikke snakket så veldig mye med sivert om det, så han hadde lagt ut noen nye bilder av bilen min i dag, med nye sommerlugger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, lyst til og ordne kompispris til meg og eller? hehe nei er vel meningen at den skal være ferdig helt i begynnelsen av mai men har ikke snakket så veldig mye med sivert om det, så han hadde lagt ut noen nye bilder av bilen min i dag, med nye sommerlugger :)
kan høre m han karn hvilken pris han kan fikse jeg:)biln din begyner å ta bra form nå ja notin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
detta blir bra nå;) skal fronten være svart? eller lakkes skal den orange?

btw: hva er de knottene som stikker ut på siden av bilen?? er det for å holde sideskjørtet oppe?

blir svart fanger ja:)knottan e t sideskjørtan ja,d e nå efekter i lakken som ikke vises på bildan;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår