Trond.S Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Haha! Dette er en bilmodell jeg seriøst aldri hadde trodd skulle dukke opp i Gran Turismo-serien. Den gjør vel ikke akkurat noe stort vesen ut av seg i dette spillet da, men det er gøy at den er der :)Dritkule med høy front, lav hekk og den verste vingen på taket :dude: Det beste av alt er at når bilen er helt orginal så står gnistspruten når man bremser hardt :) Det har jeg ikke sett på noen av de andre bilen jeg har brukt enda. Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 man hører ikke så mye til dumpen og sånn det er heller ikke noe voldsomt til lyd å skryte av, men så lenge jeg hører turtallet og ikke alle billydene er like så er det greit nok..... :D det er ikke noen andre volvoer der enn S60 og 245... tror jeg i hvert fall... har ikke sett eller hørt noe om noen andre biler Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det er en stor skam at ikke 360 er med. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det er en stor skam at ikke 360 er med. JA!!!!! det er det... ellers kunne vi lagd en replica... skjønner du hvor jeg vil ha|||on???? Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 JA!!!!! det er det... ellers kunne vi lagd en replica... skjønner du hvor jeg vil ha|||on???? Jeg gjetter at du vil til Sverige!? :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hmmmm... thumpsup kanskje det du... :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvordan får du tak i 245??:) må prøve..:D Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvordan får du tak i 245??:) må prøve..:D Bruktsjappa under 80's. Dukker opp der etter hvert hvis du ikke finner den. BTW: Kul film Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg