ha|||on Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Har spilt litt GT4 sammen med zetec-escy her på forumet, og vi måtte selvfølgelig straffe et par 245-er litt... ;) Trykk her for film (15MB) av twin 245-turbosladding (høyreklikk, lagre mål som)! Små screenshots: Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 tja De slenger herlig rundt på banen :) Men å filme tv skjerm med videokamera er seriøst ille doh Også vise to biler hele tiden slik at man aldri ser noe av hvordan en kjører egentlig.... Og kjøringen var jo mye hopping og harry uttaforr :) Litt lo jeg men det var ikke så "rått" Men stå på :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 tja De slenger herlig rundt på banen :) Men å filme tv skjerm med videokamera er seriøst ille doh Også vise to biler hele tiden slik at man aldri ser noe av hvordan en kjører egentlig.... Og kjøringen var jo mye hopping og harry uttaforr :) Litt lo jeg men det var ikke så "rått" Men stå på :) Hehe, regna med kritikk på denna, ja... :D Ja, burde vel kjørt rett fra composite og over på pcen, istedetfor å filme tven, men det var litt for mye pes å få til. Og hopping og harry utaforr hører vel strengt tatt med i 245-sladding? :) Kan man save replays dersom man linker/kjører lan med to eller flere? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Dere har tydligvis spilt en god del mer enn meg. Hakke sjangs til å holde sladder på den måten og i allefall ikke rett opp igjen. Bruker dere ratt eller? Tøff film da slev om kvaliteten ikke var helt der opp ;) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 hvordan stiller dere inn 245en for å få til å drifte så bra med den? Av med all Tractioncontrol og oversteer understeer kontrollern skjønner jeg, men sånn ellers? Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 :) Vi satt bare oppe midt på natta og fikk skikkelig latterkule av å kjøre gammal 240 i et spill som har all verdens superbiler... Den svarte (zetec-escy) kjører med det 900-gradersrattet, den hvite (meg) kjører med joypad. Vi har kjøpt all trim man kan få, inkl. fullt justerbar diff som vi har satt opp 5-60-. Dét betyr full sperre når du gir på, ikke sperre når du går av gassen. I tillegg har 4,5 grader negativ camber bak, og økonomi eller komfortdekk på alle fire (husker ikke helt). :D Er nok ikke akkurat et optimalt oppsett, vi har bare senka maks (bortsett fra den hvite, som er ganske høy i fronten for å få den slitne look'en). Hva er oversteer/understeer-controller? Er det de to driving aids'a som er i tillegg til traction control? Er vel ikke sikker på om dette kvalifiserer til å kalles drifting akkurat, men rånesladding håper jeg da det kan kalles. Det var ihvertfall meningen! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 ja det er genialt at de har tatt med 245 :) Men alle driving aids skal av! :) Må komme igang med GT4 selv snart... Drifta masse i gt3, men fikk aldri noe på video, untatt et lite klipp her :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 det er morro å sladde/drifte, men må nok øve litt mer før det går ann å virkelig drifte...det blir veldig mye ratting når kontraen kommer :D skal nok få laget noen bedre filmer etterhvert bådfe når det gjelder kvalitet og kjørestil.....eller hva ha|||on???? :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 det er morro å sladde/drifte, men må nok øve litt mer før det går ann å virkelig drifte...det blir veldig mye ratting når kontraen kommer :D skal nok få laget noen bedre filmer etterhvert bådfe når det gjelder kvalitet og kjørestil.....eller hva ha|||on???? :D haha... du hadde glemt å logge deg av sist du var her ha|||on :D :D :D det var i hvert fall jeg som skrev den posten.... :D sånn kan det gå!!! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hehe! :D Jepp, vi må trent litt snart! ;) Fått noen flere "sportslige" biler? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 mye effekt fikk dere i volvoen??? jeg vurderer å gå til anskaffelse av ratt kule til 900graders rattet.. klarer ikke å ta igjen kontraen.. ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 mye effekt fikk dere i volvoen??? jeg vurderer å gå til anskaffelse av ratt kule til 900graders rattet.. klarer ikke å ta igjen kontraen.. ;p vi fikk 271hk ut av den... den sladder bra..... :D det er morro med det 900 graders rattet, men det blir mye ratting når kontraen kommer, men det er treningssak... Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hehe! :D Jepp, vi må trent litt snart! ;) Fått noen flere "sportslige" biler? har ikke fått så mange fler... har kjørt rally.... så fikk jeg Lancia Delta S4.. satt på en muskel turbo... morromaskin!!! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Å fytti h**vete detta var kongerått, hahaha. 245 i så nytt spill.. helt rått! Jeg har jo 245TIC sjøl, bare annen farge, *få tak i spillet å øve på hvordan man skal kjøre for så å prøve det i praksis etterpå* :) :) Det ække 242 gruppe A der da?? Hvordan er lyden av motorene og ellers når du kjører 245'en? Noe antydning til "turbo/dump-lyd" ?? hehehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Haha! Dette er en bilmodell jeg seriøst aldri hadde trodd skulle dukke opp i Gran Turismo-serien. Den gjør vel ikke akkurat noe stort vesen ut av seg i dette spillet da, men det er gøy at den er der :) Dritkule med høy front, lav hekk og den verste vingen på taket :dude: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg