WhipeOut Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hei! Nå har jeg endelig fått ut finger'n og laget til et lite galleri av bilen min. Ble lei av begrensninger på diverse steder, så jeg bestemte meg for å bare lage no greier selv. http://www.whipeout.net/gallery Her finner dere bilder fra utsiden og en hel masse med bilder av de blåe diodene jeg har montert. Kommentarer mottas med åpent sinn.. ( Hva nå enn det betyr... ;) ) -Enjoy- Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hei! http://www.whipeout.net/gallery Kommentarer mottas med åpent sinn.. ( Hva nå enn det betyr... ;) ) -Enjoy- Hvor mange % soting har du på sideruten bak her? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 hvor har grøftelysene tatt veien? og veldig nice felger. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hvor mange % soting har du på sideruten bak her? Hei! Jeg er faktisk ikke sikker. Det var på når jeg fikk bilen. Har liksom ikke tenkt noe spes på det. Har planer om å få lagt på skikkelig hele veien rundt. Lovlig soting selvfølgelig. WhipeOut Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 hvor har grøftelysene tatt veien? og veldig nice felger. ;) Hmmm.... De gikk den veien!!! ARGH! De var faktisk ikke med. Skikkelig hat å ikke ha noe i de hullene der!! Men du skal ikke se bort ifra at de kanskje kommer når jeg får byttet fangeren. Skal på med noe styling kit etterhvert tenker jeg og da er tåkelys et must! Kunne tenkt meg det nå også, men andre ting står på planen. WhipeOut Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg