VeGGiz Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Beklager, men vet ikke i hvilket forum jeg skulle spør om dette. Men hvis jeg f.eks bør/må ha felger med ET45 på min bil, går det da an å bruke f.eks ET40, 35, 25 osv? Hvis det går, hvordan blir det da? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Beklager, men vet ikke i hvilket forum jeg skulle spør om dette. Men hvis jeg f.eks bør/må ha felger med ET45 på min bil, går det da an å bruke f.eks ET40, 35, 25 osv? Hvis det går, hvordan blir det da? du kan gå 7mm inn eller ut på innpress uten at det blir ulovlig ut ifra originalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 du kan gå 7mm inn eller ut på innpress uten at det blir ulovlig ut ifra originalt Men mer er lovlig hvis det følger med TUV-papirer på felgene til din type bil... Hva som går av hjul uten at det subber etc er et helt annet spørsmål... Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg