corollapower Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Håper noen kan hjelpe meg med følgende problem: Har en 9600 som plutselig har begynnt å gjøre følgende.. Når jeg trykker ned flap-face'n på den så enten: er skjermen helt svart eller den låser seg på det bilde som er der først dvs. radio,eller cd og av og til så er det bare OEL bakgrunnen som er der.. Det synes jeg også ikke stemmer helt,bakgrunnen danser og sånt som normalt men ellers er det helt låst!! Frontpanelet virker dessuten så jeg kan se volum,klokke og spor men andre fronten er helt fucka!! Noen som har noen som helst peil på hva som er skjedd??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Håper noen kan hjelpe meg med følgende problem: Har en 9600 som plutselig har begynnt å gjøre følgende.. Når jeg trykker ned flap-face'n på den så enten: er skjermen helt svart eller den låser seg på det bilde som er der først dvs. radio,eller cd og av og til så er det bare OEL bakgrunnen som er der.. Det synes jeg også ikke stemmer helt,bakgrunnen danser og sånt som normalt men ellers er det helt låst!! Frontpanelet virker dessuten så jeg kan se volum,klokke og spor men andre fronten er helt fucka!! Noen som har noen som helst peil på hva som er skjedd??? Har du prøvd å bare restette den? Min var litt rar en gang, det hjalp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Jaggu godt du sa, skal prøve med en gang:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Nå registerer den det som skjer når flap-fronten er oppe men når den kommer ned "fryser" bildet igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg