LilleGud Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Kan jeg kalle det det ??? vel det er værtfall det jeg trenger !!! til en nylig anskaffet sr20de ! Tips? url ? bøker ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Kan jo høre med Nissan importør om de kan skaffe den en 'Service Manual'. Skal du stappe motorn i 100NX'n? Skulle ikke du selge? Mulig å få vite pris (og hva som er galt med motoren)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by boXer Kan jo høre med Nissan importør om de kan skaffe den en 'Service Manual'. Skal du stappe motorn i 100NX'n? Skulle ikke du selge? Mulig å få vite pris (og hva som er galt med motoren)? har ingen planer om å bruke penger på dette. ja jeg skal selge. denne motoren skal jeg bare bruke til å skru på. altså bruke til å lære. men hvis tiden viser at jeg ikke får solgt. så har jeg jo en 150hk motor stående ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 medlemmer i i 200sx klubben kan laste den ner fra medlems området til både S13 og S14..... begge er på ca 800-900 sider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Sjekk http://www.automobilia.no hvis ikke de kan skaffe den, finnes den ikke! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg