ØysteinSlåke Skrevet April 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Bakhjul...9x13" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2002 Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Vil ikke 'onkel' bli litt irritert når felga stikker så mye utenfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Jo, blir ikkje heilt gla akkurat. Men dei kan kun gi deg mangellapp. Hadde BMW E30 med 9x16" et10 forran og et-5 bak, blei stoppa noken gongar ja, men bare å sette på originalhjula og inn og få stempel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 27, 2002 Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Originally posted by menace Jo, blir ikkje heilt gla akkurat. Men dei kan kun gi deg mangellapp. Hadde BMW E30 med 9x16" et10 forran og et-5 bak, blei stoppa noken gongar ja, men bare å sette på originalhjula og inn og få stempel. Har du kjøpt dem nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Nei, sto på ei gammal Ascona eg kjøpte ein gong, men har nett fått dei fiksa og lakka. Så viss du ser etter breie 13" er Opel miljøet plassen å leite, var populært på Ascona B og Manta B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 27, 2002 Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Ja jeg skal undersøke rundt Si gjerne i fra hvis du hører om noe 4-100 bolt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Er det gamle poloen til Bjørn du har? Den som gikk rundt med 8x17 og "blueboy" på skiltene??? Synes nemlig den rs2 fronten så veeeldig kjent ut:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Er Bjørn sin gamle ja! venter på 8x17"WORK felger eg og, men tar si tid å få dei frå Japan. Skulle sendes 26.april. So eg har dei vel snart... Bør være her før Våler-treffet 18.-19.mai! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Du selger di 13" da du får 17" da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 30, 2002 Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Originally posted by menace Er Bjørn sin gamle ja! venter på 8x17"WORK felger eg og, men tar si tid å få dei frå Japan. Skulle sendes 26.april. So eg har dei vel snart... Bør være her før Våler-treffet 18.-19.mai! De works felgene koster vel skjorta og litt til... Mener å huske at de bjørn hadde på hadde en utsalgs pris på nesten 60` Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet April 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2002 Koster å være kar ja...hehe Hardt å være på topp heile tida! Skal sikkert østover over fjellet og hente dei i neste veke Trur ikkje eg skal selge 13" nei, kjekt å ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Henrik: I nyaste Motorbørsen var det fire Allycat 8x13" felger tilsalgs viss du blankpolerer kanten og lakker spilene i gull, blir dei bra dei sku eg tru... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mai 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Originally posted by menace Henrik: I nyaste Motorbørsen var det fire Allycat 8x13" felger tilsalgs viss du blankpolerer kanten og lakker spilene i gull, blir dei bra dei sku eg tru... Takk for tipset !! Skal sjekke nå på nettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Mai 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2002 Navn: BJØRN Telefon: 91811133 Email: Date: 22. April 2002 selges 8.13 ats et 1 selges 2000. Fant denen på www.opelmotorsport.com med et 1 sku dei komme bra ut på ein golf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg