Qee Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 fant en Alpina B10 V8 4,6 til EUR 17.900 Om denne bilen er et egent "merke" eller går den under den bmwmodellen den stammer fra vedr. avgifter på import for da kan den jo registreres som bmwmodellen den stammer fra og ikke alpina modellen med 257 kW og 4,6L motor håper dere forstår hva jeg vil frem til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 I det eksempelet du nevner så er det helt uvesentlig hva den stammer fra. Det som betyr noe er: 1) Alder på bilen(fratrekk for hvert år av bilens alder i avgiftene) 2) Egenvekt(som er oppført i tysk vognkort og evt forandret dersom bilen er ombygd) 3) Slagvolum(som er oppført i tysk vognkort og evt forandret dersom bilen er ombygd) 4) Effekt(som er oppført i tysk vognkort og evt forandret dersom bilen er ombygd) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Jaja, ble ikke billig akkurat..... Kom frem til nærmere 300000,- jeg! Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Februar 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 ok så da er det egentlig "bare" vognkortet så gjelder... Jaja, ble ikke billig akkurat..... Kom frem til nærmere 300000,- jeg! e ikkje norge et herrligt land når det gjelder BILAVGIFTER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg