SjefsGriseBuve Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har samme lyktene selv. Sliter også med fukt og dogging.. Bak på lyktene (der du bytter pærer) er det en svart boks med noen klips. Bare å kjøre litt med disse oppe litt, når det er pent vær vel og merke. Så får du fuktfrie lykter. Enn så lenge.. Jeg klagde også på mine til tsi (tuning.no), jeg fikk ikke nye. Fikk til svar at det var pga vårt fuktige klima. Hmm.. Og at jeg måtte legge en fuge med silikon i skjøten av lyktene. Såpass kostbare lykter skal ikke dogge ass.. Menmen.. :\ Kristian Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg