Cchris Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Noen som har en bensin-pumpe til gti 8v? Passer gti 16v pumpa til min 8v? Uansett så trenger jeg dette.. Kjøper billig :roll: Evt. pris på ny? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvilken pumpe? under bilen eller i tanken? årsmodell? 16\8v pumpene er like på k-jet. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvilken pumpe? under bilen eller i tanken? årsmodell? 16\8v pumpene er like på k-jet. Den under bilen. Bilen er en 86-modell. Aner ikke om jeg har k-jet eller ikke!? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Du har k-jet siden du har 86 mod, k-jet er mekanisk innsprut. Den under bilen koster vel 4000 orginal, 2500 på mekonomen tror jeg, krogslund har også, litt billigere, bare husk å kjøp 60mm pumpe, den som er til k-jet. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Shit wtf? Koster såpass ja. Ingen som har en pent brukt? hehe Det er vel lettere å skifte den pumpa under bilen enn den i tanken? Hørtes iallefall ut som det var den under bilen. Kom en sånn ukoselig skrape/tikke lyd fra den. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Den i tanken er lettes å bytte hehe,har aldri prøvd å bytte den under, men har løsnet litt på røra under der og bytta filter, da kommer det alltid masse bensin, jævli mye søl+ at det er kjipt hvis noen røyker inærheten :p Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hehe.. er vel ikke helt heldig hvis man røyker og holder på under der. notin Snus er tingen thumpsup Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ingen som har en bensin-pumpe å selge? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 har en slik en, pumpe og akkumulator. hva byr du? Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 har en slik en, pumpe og akkumulator.hva byr du? Hva er akkumulator? hehe.. Trenger som sagt den pumpa under bilen. Tilstand? Hva skal du ha? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Den funker fint den. Akkumulator er den andre dingsen som er kobla rett etter pumpa som opprettholder trykket. Skal ikke ha så mye, men såpass at jeg skal gidde å poste den:) Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hvor langt har den gått sånn ca? Hvis du garanterer at den funker så kan jeg vel by tja? Veit ikke hvor mye sånt er verdt jeg. Si en pris du, så finner vi ut av det. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Vet jo ikke om denne har vært bytta noengang, men tok den av ved 160000km til fordel for en STØRRE og da var den fin. Vet ikke ka jeg skal ta for noe slikt rask jeg... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Bare slenger ut et bud jeg, så kan du si hva du syntes. 400 + frakt for pumpe og akkumulator? Hva mener du? Har den sitti på 8v eller 16v? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 pumpa og akku'en koster 5-6k nytt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg