Gå til innhold

Hvilken spiller?!?

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den innebygde effekten regnes ikke med så fremt den ikke benyttes til systemet.

men det vil sansynligvis ikke bli noe problem da det ikke vil bli noen wattklasser i emma(norge) kun hvis det skulle bli mye biler...:)

HVIS jeg har forstått ( EMMA ) regelboka 2005 rett, blir antall watt på spilleren KUN iberegnet i det totale anlegget DERSOM aktive komponenter er koblet direkte til spiller. :rolleyes:

Har du alle høytallere på forsterker, bruker du dermed ikke forsterkeren i spilleren, og antall watt i spiller teller ikke.

Ellers har det kommet noe forslag på spillere med tidskomp og EQ, så jeg takker alle for dette. :) :) :)

Har fått noen fine tilbud også.

Takker takker!!

:) :rolleyes: :) :rolleyes: :)

PS: Til dere som leser tråden for å selv kjøpe spiller eller annet utstyr, anbefaler jeg å kontakte AUTOD på dette forum.

Han har hjulpet meg MYE , og har GOD peil!!

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har denna: DEH-P8600MP denna har en hel drøss me innstillinger, en sinnsyk go lydkvalitet og ja, den har sånn tids-innstillings graie...;) hehe, koster rundt seks lapper på bilradiospesialisten.no

Har fått tilbud på en sånn..

Får vel snart svar fra Dalen's elektronikk service om Kenwood spiller'n kan reddes eller ikke.

Hvis den ikke kan reddes, blir den nok kanskje en DEH p8600, eller en P99 som jeg har fått tilbud på..

Har "litt" lyst på Alpine CDA7998r også. ( selv om det er som å banne i kirka på dette forumet.... )

doh

:) :) :) :) :) :)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud på en sånn..

Får vel snart svar fra Dalen's elektronikk service om Kenwood spiller'n kan reddes eller ikke.

Hvis den ikke kan reddes, blir den nok kanskje en DEH p8600, eller en P99 som jeg har fått tilbud på..

Har "litt" lyst på Alpine CDA7998r også. ( selv om det er som å banne i kirka på dette forumet....

QUOTE]

kjøp pioneer du! :D de har en sinnsjuk bra lydkvalitet synst nå jeg da...å p8600 har et vell av instillinger, gidder ikke nevne alle engang;)

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert flere Alpine spillere og lydkvaliteten er av ypperste klasse .

Det tror jeg alle som har testet Alpine vet . :)

Frank

Jepp, strålende fornøyd med Alpine!

Det ser ut til at alle (eller de fleste i hvert fall) som har testet Alpine mot Pioneer (hovedsaklig CDA-9835R mot DEH-P8600MP), er enige om at Alpine har best lydkvalitet.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i første linje på denne tråd, har jeg ikke råd til ny spiller, men om de ikke fikk reparert spilleren jeg hadde til reperasjon, ville jeg fått noen kroner å handle for.

Men spiller'n er nå tilbake, og er god som gull igjen.

SÅ...

Noen som er inntresert i å bytte?

Kenwood KDC-M7024 m/aux adapter

Boss 2500 DVD Spiller

Boss 5 1/4" Skjerm med fj.ktrl.

(Kjøpte dette som en multimedia pakke ifjor for 8500,-kr)

mot en spiller med EQ og Tidskomp? ( ny eller gammel )

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
:) eneste "ulempe" kan være på vinteren: tar lengre tid å fjerne dugg fra laser linsen, siden "varme elementen" (innebygd forsterker) er koblet ut.... det gjørde både på mine Alpine, Pioneer og Clarion...

Iiiiik...må'kke parkere bilen ut i kulda!! :D Blasfemi! :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

:mad: :mad:Spillern har tatt kvelden IGJEN!!!!! :mad: :mad:

Råd til ALLE som leser tråden;

IKKE KJØP KENWOOD M/ D-MASK!!!!

Ikke noe annet en kluss med motorikken på frontpanelet..

Har nå sendt den tilbake til forhandleren og venter på ny spiller eller penger tilbake..

Denne gangen blir det ikke no Kenwood iallefall!!!

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider