TLAudio Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg funderer på om jeg trenger ny spiller. Har som dere kanskje har lest i forumet, store problemer med Kenwood spiller'n min, og den er nå til reperasjon igjen. angry Blir den ikke fikset nå, må jeg finne noe annet, og kjøpe noe nytt. Men hva? :rolleyes: Har IKKE råd til pioneer P9 ODR spillere eller spillere i den prisklassen. Kunne tenkt meg å brukt inntill 6000,- på spiller. Den MÅ ha minimum 5 bånds EQ og tidskomp. sombrero Har tenkt på ALPINE, men vil også ha innslag om andre merker.. Noen forslag? :roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Gå inn på http://www.pioneer.no å sjekk ut deh-p80mp den er beintøff og har 3 linje utganger med non fade til sub samt 6,5 volt i utgangene Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Gå inn på http://www.pioneer.no å sjekk ut deh-p80mpden er beintøff og har 3 linje utganger med non fade til sub samt 6,5 volt i utgangene Har den tidskomp? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 nei! da må du opp i en 9 serie. men du har sqex som er noe lig bare. funker helt greit. også er den billig å bra. det fine er at du kan stille alle lyd kurver og delinger på den. husk også at alle spillere til pioneer som har p i seg kan bygges ut m f.eks dvd,dab,hard-disker osv Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Jeg funderer på om jeg trenger ny spiller. Har som dere kanskje har lest i forumet, store problemer med Kenwood spiller'n min, og den er nå til reperasjon igjen. angry Blir den ikke fikset nå, må jeg finne noe annet, og kjøpe noe nytt. Men hva? :rolleyes: Har IKKE råd til pioneer P9 ODR spillere eller spillere i den prisklassen. Kunne tenkt meg å brukt inntill 6000,- på spiller. Den MÅ ha minimum 5 bånds EQ og tidskomp. sombrero Har tenkt på ALPINE, men vil også ha innslag om andre merker.. Noen forslag? :roll: Alpine! Trenger du noe mer? Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Alpine! Trenger du noe mer? Mvh Stian Har testa lillebroren til den du linka til, 9833R og den var MEGET bra. Men det finnes vel andre merker en ALPINE og PIONEER som har spillere med EQ og tidskomp.? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 nei! da må du opp i en 9 serie. men du har sqex som er noe lig bare. funker helt greit. også er den billig å bra. det fine er at du kan stille alle lyd kurver og delinger på den. husk også at alle spillere til pioneer som har p i seg kan bygges ut m f.eks dvd,dab,hard-disker osv sqex - hva er det? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 SFEQ lar brukeren styre bass og diskantinnstillinger foran og bak uavhengig, for enkel tilpassing av det totale lydbilde. (var en liten trykkleif der) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 SFEQ lar brukeren styre bass og diskantinnstillinger foran og bak uavhengig, for enkel tilpassing av det totale lydbilde. (var en liten trykkleif der) Okaj.. Hørtes litt "jalla" ut.. Funker det? Vanskelig å få riktig lydbilde i bilen min serru' Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har testa lillebroren til den du linka til, 9833R og den var MEGET bra. Men det finnes vel andre merker en ALPINE og PIONEER som har spillere med EQ og tidskomp.? Ingen som jeg ville vurdert tror jeg... Kanskje Blaupunkt eller Eclipse :D Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 ikke for å være ufin men når man ikke betaler det som må til kan det være at du må nøye deg med "jalla" ting vettu. jeg synes det virker veldig fint. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 sittat fra 9600mp Automatic Time Alignment Finessen Automatic Time Alignment beregner forsinkelsen fra hver høyttaler til lytteposisjonen og justerer utgangstimingen på hver høyttaler i henhold til dette i løpet av 1/20.000 dels sekund, slik at lyden fra hver høyttaler - uansett hvor den er plassert - når ørene samtidig for optimal lydgjengivelse. Dette gjøres via en mic som du plasserer i fører settet så stiller cd spilleren seg selv via lyder i fors. toner å freq. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 sittat fra 9600mp Automatic Time Alignment Finessen Automatic Time Alignment beregner forsinkelsen fra hver høyttaler til lytteposisjonen og justerer utgangstimingen på hver høyttaler i henhold til dette i løpet av 1/20.000 dels sekund, slik at lyden fra hver høyttaler - uansett hvor den er plassert - når ørene samtidig for optimal lydgjengivelse. Dette gjøres via en mic som du plasserer i fører settet så stiller cd spilleren seg selv via lyder i fors. toner å freq. Jeg mente ikke på noen måte å fornærme noen... Hvis det er slik time alignment på den spiller'n du anbefalte,kan det være noe å satse på.. Hvis ikke har man jo altids ALPINE.. Skal stikke inom nærmeste forhandler å sjekke ut den til helga.. Takk for tipset iallefall.. :) :) :) :roll: :roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 veil pris er forresten 5 lapper ;) må bare si att det aut tun var fra deh-p9600mp. det var bare ett sitat å den koster 10 eller 9 lapper Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DLS Passat Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har en Pioneer P99 som jeg skal selge. Send meg en PM hvis du er interessert. Den begynner å dra på åra, men er nesten ikke brukt. Er strøken Ronny Siter Pioneer DEX-P9R Pioneer DEQ-P9 DLS Ultimate A3 DLS Ultimate A4 DLS Ultimate A6 DLS Ultimate Iridium 6.3 DLS Ultimate UR-12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg