tswracing Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Selges i deler,nesten alt av fronten er vekk,minus en v.hovedlykt og blink-lys-lamper helt foran er der.,meget bra interiør,mørk blått selges komplett,bra motor og gear... pluss pluss.... RING for info, 915 77552 :titties: :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Er det en combi, sedan eller coupe? hvis det er combi vet jeg en som kanskje er intr. i interiøret.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Stemmer,det er en COMBI.strøkent interiør.... RIng for info...91577552 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 ok, skal tipse han om det ;) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 har bruk for dyser til en slik bil... er det mulig å få kjøpe de av deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hva gir du for de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hva gir du for de da? Det er jeg som ska ha de dysene så jeg kan svare på denne... :) Noen hundrelapper? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er vel bedre for deg å finne en bil nærmere ålesund å skru de av da...tenkte å selge hele motoren komplett jeg mad kasse og ledningsnett... Fin Motor,Masse moment... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Er egentlig kun på jakt etter dyser.. :) Du får tenke deg om å skrike ut om du vil selge dem. Kjøper om du vil. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg