Gå til innhold

Instrumentskiver (scans)

Ranger emnet


Goliath

Anbefalte innlegg

http://www.arch.kth.se/~a98_don/vdo.html <---- forklaring på hvordan man gjør det på audi 80...er vel ikke så veldig ulikt vw vil jeg tro. jeg gjorde dette på min og det blei ganske så OK.

 

Turbo havari: På audien løfta jeg viseren over "stopperen" og knep igjen med en liiiten tang på undersida, da var det bare å skru/snurre viseren av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger photoshop filer av gti 16v instrumenter(260kmh og 8000rpm) på websiden min

 

http://www.hfmotorsport.com/downloads/MkII_Vit_16v.zip

ikke jeg som har laget dem da..

og jeg har ikke testa dem heller.. men ser bra ut

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir inget bra med paperstavlor, prövade för tre år sen men det vart bara skit sen får man inga skarpalinjer då det e digitalabilder med pixlar!!

:idea: Tog då det hela i egna händer tog några mån och ett par veckor att göra ett par mallar som verkligen höll!! Lämnade sedan in mallarna och tryckte upp på genomskinligplast så man kan få till dem i vilken färg man vill.......

 

Säger bara detta e de finnaste tavlor man kan få tag i har sålt 100st/satser på ett halvår thumpsup

grongolfinstrument.jpg

Ovan en bild på dem i min bil 16v instrument samma som i G60 och Scirroco 16v, har även 220/7000rpm

IM000507.JPG

Har även till Corrado G60 som ovan samt till VR6 :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pene skiver eibach!

men stemmer dårlig den speedometertingen da... har en tykk strek for mye!!;) skal f.eks. være en tykk strek rett opp på 140 vil jeg annta...

 

noen som kan fikse dette?har litt lyst til å bruke den der nemmlig...:) finner riktig skala på hfracing sin.... har bara mspaint her og da blir det jo praktisk talt umulig!!

~Brooom~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår