Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Vraker min golf på førstkommende mandag.. Det er en 1.8l.. Noe rust og små feil, men hvis noen trenger deler så kom med et bud!! har allerede lagt ut corrado seter og effekt annlegg for salg:) Jeg har brukket håndleddet så jeg klarer ikke å skru rare greiene, men hvis noen trenger deler så må de komme til drammen for å skru av evt. deler.. :) billige deler!!! skal vrakes uansett.. greie orginale 13" felger med piggfrie vinterdekk som tåler en sessong til.. billig!! Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Vraker min golf på førstkommende mandag.. Det er en 1.8l.. Noe rust og små feil, men hvis noen trenger deler så kom med et bud!! har allerede lagt ut corrado seter og effekt annlegg for salg:) Jeg har brukket håndleddet så jeg klarer ikke å skru rare greiene, men hvis noen trenger deler så må de komme til drammen for å skru av evt. deler.. :) billige deler!!! skal vrakes uansett.. greie orginale 13" felger med piggfrie vinterdekk som tåler en sessong til.. billig!! kollidert? siden du har tatt livet av håndleddet ditt? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hehe.. Nei.. det var nok byen som tok knekken på meg gitt.. :(:( sånn er livet.. Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Turteller...?! Har du det?? Noe "styling" av noe slag på denne bilen eller?? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Er turteller på den ja.. Er vel ikke noe styling:( helt orginal golf 1.8l GL 1985mod.. Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Turteller...?! Har du det??Noe "styling" av noe slag på denne bilen eller?? noe som sier meg at du er desperat på jakt etter turteller ? hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Har du midtkonsoll? Kunne godt tenke meg å sett på bilen og tatt med meg noe småtteri. Hvor i drammen? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Jeg bor 2 min fra sentrum.. Hvis du er lokalkjent så er det like ved nr 19/city pizza i konnerudgata.. Ring meg fort da hvis du vil ta en titt... 41688331 Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Veit sånn cirka hvor city pizza er. Men rekker nok ikke å se på det i dag. Må isåfall bli lørdag eller søndag, men hadde du midtkonsoll og evt. pris? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Fortsatt midtkonsoll til salgs? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Hvor mange dører Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 for sent.. Den er nok levert til høggi høgg.. :(:( Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg