SVK Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 i volvon min nå sitter det en b230f, så har jeg fått tak i en b21a gasser turbo....:p bare lure på hvor mye stress det er å bytte over.... tenker på lendningsnett osv... noen som har noen råd!!!???!!! Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 er den sliten den b230f'n din? Få tak i en FT hjerne og smell manifold og turbo på F'n....litt arb men det blir mye bedre......er mange her som kan mer enn meg.....de kommer sikkert med sine meninger etterhvert her:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Tror ikke det blir så bra å turbokonvertere enn F motor. Er bedre å satse på en FT motor da F ledningsnettet stort sett er det samme. Alt du trenger å gjøre er å forlenge ledningene til LMM og koble på formotstander på dyseledningene og skifte ut F hjernen med FT hjerne. Sikkert kjekt med gasserturbo, men de drikker når man kjører hardt. F er jo veldig økonomisk en motor. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg