prizma Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 fin tralle, men du MÅ få senka den mere bak synes nå jeg..... men fin.. :D kanksje lakke nederste delen av fangeren bak? + andre plast artikkler, de er så stygge.. hehe... angry :rolleyes: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 fin tralle, men du MÅ få senka den mere bak synes nå jeg..... men fin.. :D kanksje lakke nederste delen av fangeren bak? + andre plast artikkler, de er så stygge.. hehe... angry :rolleyes: Skal ikke senke mer bak. 40 holder.. hvis ikke går hjulene oppi hjulbuen noe jeg ikek synes er så fint. . Planene om å lakke fangeren foran og bak er der, men ikke penga.. skal ta det bare jeg får noe feriepenger. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Liten oppdatering.. har ikke oppdatert på LENGE.. Heller ikke mye som har skjedd.. bytta pollen filter her om dagen.. så ut som det trengtes Har også fått på nye lykter.. vet at bilen er møkkete på bildene men orka ikke vaske den så sent. Nå står bilen inne til litt rust sveising så den blir heeelt rustfri før vinteren. Skal også bygge ny basskasse, men orker ikke stresse. hehe.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Stress er dødelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Stress er dødelig :) Hehe. stemmer det.. har også litt med at jeg ikke har penger.. hehe.. leve på lærlingelønn er pain :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 skjer a? :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hadde helt glemt denne posten her.. Har en prosjekt tråd på http://www.bimmers.no.. Man kan lese der om man har lyst.. Men bare å komme med innspill her.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=141640#141640 Sladder opel noe ell Citroën racer?? hehe :cocain: Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hehe... tja... ikke en umulighet happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg