Soberg Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hehe, okei... ja for dere som kan legg om til sommerdekk er jo det bra.. sikkert enda 2 uker igjen her.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hehe, okei... ja for dere som kan legg om til sommerdekk er jo det bra.. sikkert enda 2 uker igjen her.. Hehe. Gleder meg.. vet ikek hvordan felgene passer på bilen. spent. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw318 Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hvem morten er dette? planene er ihvertfall å få på sommerdekka. sharif har jo ikke dekka i den dimmen jeg skal ha. Må vel låne et kamera snart å ta noen bilder ja. Hehe, skulle vært: Dette er bra morten! Kommer nok en tur innover til uka, plinger på deg. Siter - bmw 325i e36 91`mod x bmw 318is coupè e36 93`mod -SOLGT x bmw 318i e36 92`mod -SOLGT x bmw 316 e30 84`mod (vinterbil) -VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Gut gut martin.. Få si ifra Fikk tak i Sharif i dag å. De får visst ikke inn dekk før til tirsdag angry :knob: Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Har Sharif en hjemmeside?hehe Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Endelig sommerdekk :D Dreit å vente på sharif og kjøpte et annet sted som faktisk var billigere enn sharif. Fikk polert bilen i dag å. ble bedre.. Så nå sitter jeg å slåss me rattet, 225/45-17 sporer litt :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ble knall med felger og litt polish Morten :) Har noen bilder du kan få på maskina, si ifra.. Som du tok. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jepp. Henrik har noen også.. kanskje jeg får de i kveld. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har Sharif en hjemmeside?hehe http://www.sharif.no/ Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Da har rusta blitt tatt på bakluka. Synes det blei pent. Nå venter jeg på å få lånt kamera, vaske bilen og fint vær så kommer det bilder.. Vet det ikke er den mest bildetunge tråden men doh Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Du kunne jo bare spurt hvis du trengte å låne kamera da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Du kunne jo bare spurt hvis du trengte å låne kamera da :) Hehe. hakke tenkt på det.. kan ta det til uka når det blir finere vær. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Hehe. hakke tenkt på det.. kan ta det til uka når det blir finere vær. Du vil heller aldri låne cam av meg, snufs.. :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Du vil heller aldri låne cam av meg, snufs.. :P Slutt å pip ;) vi får ta bilder til uka. dessuten har du noen Rage som jeg ikke har fått. Bilder altså :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Slutt å pip ;) vi får ta bilder til uka. dessuten har du noen Rage som jeg ikke har fått. Bilder altså :P Jepp.. Kjett uten nett hjemme ja :P Har jo en del par fire seks bra bilder av bilen din. Vente til jeg får kasta opp noe heftig hjemme, så fyra over. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg