Elgen- Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Hentet den i Drammen i går. En BMW 318i 95 modell faktisk me klima. Har gått 119000km og alt funker. er bittelitt rust som skal tas. Men på bagasjelokket er det noen drittunger(?) som har ripet inn "vask meg" i lakken som jeg håper går bort med rubbing angry Fulgte med 17" Artec felger, JVC cd spiller og får også ett 40/40 senkefjærer på fredag av forrige eier som ikke har vært montert. Er veldig fornøyd med bilen hittil ihvertfall. Har starta å fjerne resten av litt dritt på felgene så den ene felgen fikk smake på litt autosol i kveld.. blei pent.. Noen bilder etter 1 utvendige vask. Må ta innvendig å men har ikke tid før helgen. Morten Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Ser her du Morten, endelig ble det nazipurke på deg og :) Morro å ha litt venner i nærheten som også kjører bmw. Prøve å gjøre skikkelig kebabtralle ut av din også, trenger du hjelp roper du bare ut :) Kos Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 mye nye kebabtraller:) Grattis Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Ser her du Morten, endelig ble det nazipurke på deg og :)Morro å ha litt venner i nærheten som også kjører bmw. Prøve å gjøre skikkelig kebabtralle ut av din også, trenger du hjelp roper du bare ut :) Kos Hehe, vi får se :) Ting koster penger så vi får se hva jeg gjør etterhvert.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Oppdatering. Fikk Chromeringene og øyelokk i dag.. Takk Rage. :) Får vel en pakke i morgen også. Lurer på hvordan str det er på høytalerne som sitter i bilen? foran og bak. Noen som vet og vil dele det me meg :rolleyes: Bilder kommer iløpet av helga. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Senkesettet er visst bare 30mm :( Men tenkte på å kjøpe senkeskåler foran sånn at de blir ca 45mm foran og 30 bak. Noen som har noen kommentarer til det? erfaringer? Hvordan er det å bruke org høytaler ledninger til andre høytalere enn de orginale? Og er det noen som vet str på høytalerne? Bare å komme me kommentarer/tips til hva som kan forbedres og det omvendte. Morten Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Se der du. Har du litt å begynne med.. :) Jeg vet faktisk ikke hvor store høytalerne er, da jeg har uoriginale høytalere i hele bilen. Kablene går vel om hverandre, bare å prøve seg frem litt. Kan gi deg tips til hvordan du demonterer alt, er helvette å få noe sammen igjen. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 hehe.. hørtes ut som et puslespill det.. men jeg håper at jeg kan bruke de org ledingene.. :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Gratulerer med bil! Er det din første BMW, vil du mest sannsynlig bli like entusiast som resten av oss :) Melde deg inn i http://www.bmwccn.no nå vettu, du skal sikkert kjøpe ting til bilen etterhvert og da er det jo kjekt med litt rabatter :D Forslag til lykter/blink: Bak: :) :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Takk takk. Var litt forskjell fra pug til bimmer.. Og den var positiv. Får melde meg inn, Har kjøpt orginale lykter da jeg fikk dette for en god pris og synes det er og pent. Gleder meg ihvertfall til våren og få på felga. :) Morten Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Gratulerer meg ny bil :D Den er jo faktisk litt tøff. Det skal du ha. Men desverre vil den aldri veie opp med den som står mitt hjerte nærmest :P (du vet innerst inne hva som virkelig er bil ;)) Detta blir bra når du kommer deg videre med senking, felger og slikt da :) Lykke til videre. Og får håpe det går bedre med denna enn med peq'en din :) kos og klem Tommy :P Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Gratulerer meg ny bil :D Den er jo faktisk litt tøff. Det skal du ha. Men desverre vil den aldri veie opp med den som står mitt hjerte nærmest :P (du vet innerst inne hva som virkelig er bil ;)) Detta blir bra når du kommer deg videre med senking, felger og slikt da :) Lykke til videre. Og får håpe det går bedre med denna enn med peq'en din :) kos og klem Tommy :P to tonn containeren du "kjører"? hehe.. må bare få kjøpt senkesett nå.. Spør likegodt igjen. Noen som har forslag til senkesett?link? Noen som vet måla til høytalera foran? (har diskant i døra og høytalere ve beina) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ser meg ut som en to tonn du. Er nok bare 1500 kg klump med metall som kommer susende forbi deg i en dundrende fart :) Man kjører ikke bil med smil, men med stil :D Alt jeg har så si.. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 haha. skal ha lang nedoverbakke, sol, mevind for at du skal på opp ordentlig fart på metall klumpen din ;) neida. bare kødder :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 haha. skal ha lang nedoverbakke, sol, mevind for at du skal på opp ordentlig fart på metall klumpen din ;) neida. bare kødder :) Det ligger vel ganske så mye rett i den setninga der ja :) Men akkuratt det bryr jeg meg heller mindre om. :D Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg