Klumpen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Selger: Simons effektanlegg. tror det er 2.5".. er to enderør.. tøff lyd og utseende til en billig penge. Jg kjøpte det nytt for ca 10 måneder siden for 2500kr. kjøpt på bilextra. Selges høysbydende.. Selger oxo fremre exosrør. kjøpte nytt for ca 3 måneder siden for 700kr.. kjøpt på bilextra. Selges høystbydende.. Alt passer til golf 2 1.8l, 1985mod. Men effektanlegget passer oxo til gti 8v mener jeg.. Kan evt undersøke dette hvis dette er ønskelig.. Ring 41688331 for info! eller skriv her:):) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Selger: Simons effektanlegg. tror det er 2.5".. er to enderør.. tøff lyd og utseende til en billig penge. Jg kjøpte det nytt for ca 10 måneder siden for 2500kr. kjøpt på bilextra. Selges høysbydende.. Selger oxo fremre exosrør. kjøpte nytt for ca 3 måneder siden for 700kr.. kjøpt på bilextra. Selges høystbydende.. Alt passer til golf 2 1.8l, 1985mod. Men effektanlegget passer oxo til gti 8v mener jeg.. Kan evt undersøke dette hvis dette er ønskelig.. Ring 41688331 for info! eller skriv her:):) fremre eksosrør! meine du eksosmanifoilden?? er det mes slike "C" klemmer på den eller er det eit heilt rør fra blokka til under bilen?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 den er festa med "C" klemmer, tror ikke det er manifoilen. jeg vet bare at det heter fremre exosrør. Det er festa med C klemmer og er kanskje 50cm langt.. Den bøyer seg og fortsetter litt under bilen.. ring hvis du trenger mer forklaring:) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 ok. eg skjønner kva du meiner. det er slikt eg og har. men er på jakt etter manifilod som ikkje er i to deler. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Simons effektanlegg. hva er dim. inn? passer den på original eksosen til 1.8 golf2? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 effekt anlegget består av 3 deler.. Det festes direkte på orginalt fremre exosrør på golf 1.8l.. mener dimmen er 2.5" Ring hvis du lurer på noe da:) men jeg legger meg snart;) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 effekt anlegget består av 3 deler.. Det festes direkte på orginalt fremre exosrør på golf 1.8l.. mener dimmen er 2.5" Ring hvis du lurer på noe da:) men jeg legger meg snart;) eneste jeg lurer på er om jeg har råd :P trenger ny eksos men usikker på hvor mye jeg kan gi for dette :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Å prisen du forlanger er? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Bare å komme med bud.. jeg skrur det av på søndag og da er det klart for salg:):) nypris er 2500 for effektanlegget men det er brukt i ca 10 måneder så det er bare å komme med bud om hvor mye dere er villig til å gi... Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Ingen som vil gi et bud? noen som vil gi 800? Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Om det er slik jeg håper(skaff bilde) har du en intr;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 er det helt..? kan gi deg 750,- pluss frakt for det... Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Det er komplett effekt anlegg.. eller, det festes på fremre exosrør.. Består av 3 deler mener jeg.. men jeg skrur det av på Søndag så skal jeg si det helt sikkert da.. Jeg fant et effektanlegg på mekonomen.no som ligner.. prinsippet er helt likt.. for å se det gjør følgende: Gå på http://www.mekonomen.no/katalog.asp?butik=6007-000&sprak=N Bilmodel er VW Golf 1985mod 1.8l.. så går du på EKSOS. Så trykker du på den nederste "Sportsystem løse deler" BESTÅR AV.. Så trykker du Bakre ljuddämpare - dubbla slutrör.. INFO.. Her ser du at det fremre exosrøret er orginalt, mens effektanlegget består av 3 deler med dobbelt enderør:):) Håper dette hjelper.. Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Si ifra når du har plukket det av om det er skadet/rustent e.l. Jeg kan tenke meg dette hvis det er i grei stand. Bor i Krokstadelva så det er ikke lange biten for meg å hente. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Den er grei! Har et bud på 750kr.. Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg