OddiS Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Se link på autodb: CRX Del Sol Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Du som kjører dama eller no til Bleiker VGS? Og ellers rundt i Asker? Sett deg flere ganger, uten bakfanger og greier? Hissig lyd da... :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 hvorfor selger du rexen oddis? kjøpe deg en ny SR? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mars 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Du som kjører dama eller no til Bleiker VGS? Og ellers rundt i Asker?Sett deg flere ganger, uten bakfanger og greier? Hissig lyd da... :D Jupp... Det er meg... Begynner å få lyst på noe med litt mer plass. Og som går litt bedre. Og bauer: NEI! jeg skal ikke ha meg ny SR! HAHA... Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 hehe (utvideinnlegget) Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg