RS2-GTi Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har begynt på mitt golf-prosjekt igjen, som jeg håper jeg skal finne en Audi A3 el.l. 1.8T 20v motor å sette inn. Her er casen; Motor i Sverige (uten turbo, starter ++++ dvs blokk og topp + litt til) 22.000 Motor i Norge (uten turbo, starter ++++ dvs blokk og topp + litt til) 13.000 Hel skadabil fra Danmark 25.000-30.000 De motorene er jo uten ledningsnett, styresentral etc etc, så jeg tror det umuli kan lønne seg å kjøpe kun motor. Må jo sikkert handle ekstradeler for minst 10.000 i tillegg. Så jeg tror en hel skadabil er veien å gå. Skadabil er vel tingen. Siden jeg har firma som er bilrelatert kan det vel tenkes at det er mulig å kjøpe norske forsikringsbiler (har uansett kontakter i oppretterbransjen). Er det billigere ? Noen som har erfaringer innen dette? Tips til plasser ut utlandet (utenom Polen:P) der de selger billige skadabiler mottaes med takk :) Er rett å slett litt forvirra .... vil helst slippe billig unna dette. Kjøper jeg en hel skadabil er det jo masse jeg ikke kommer til å bruke som kan selges for en OK penge.... Syntes faktisk det er unødvendig å måtte betale mere enn 10-15.000 for hele ombyggingen. Nå sa jo mange at jeg aldri kom under den prisen for å turbokonvertere Corradoen ... hehe ... de tok alvorlig feil... Men cluet mitt nå er egentlig ... billig skadabil! Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hvem er du for en kar? Fra bodø ser jeg? Du som eier RS consept? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1.8T Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 vet om en passat 20v turbo motor te salgs for ca 15 lappa med kasse og ledningsnett(hele pakka) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Men i den står vel motoren på langs ? eller ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1.8T Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 den skal gå inn i en golf/corrado,girkassa kan jo du glemme å få inn.... men kan sikkert få noen lappa for den og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg