Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 På kilen i går ti over halv fire så jeg en full styla blå E36 coupe tror jeg det var. Feite 18" kromfelger, seidl front. Anyone here? Eller noen flere som så den/kjenner eier etc. :P ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 På kilen i går ti over halv fire så jeg en full styla blå E36 coupe tror jeg det var. Feite 18" kromfelger, seidl front. Anyone here? Eller noen flere som så den/kjenner eier etc. :P ? har sett noe lignans på E18 i telemark tenker jeg =) er det samme du tenker på så var det et skikkelig blikkfang =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Denne? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Var et blikkfang ja, ikke helt min stil men vi satt fire stk å glante på'n da vi passerte den =) Tror nok ikke den er fra tbg, mulig akkurat kommet dit kanskje. Regner med at "de lokale" vet noe om den, hvis ikke er den ikke herifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kan ha vært denne Jonte, men andre felger... Vi sto i et kryss og han sto rett ovenfor oss, så svingte vi til venstre for han i krysset, fikk ikke sett om det var sedan eller ikke, og ikke om det var lexus eller ikke. Men mye mulig... Var litt reinere enn denne oxo =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kan ha vært denne Jonte, men andre felger... Vi sto i et kryss og han sto rett ovenfor oss, så svingte vi til venstre for han i krysset, fikk ikke sett om det var sedan eller ikke, og ikke om det var lexus eller ikke. Men mye mulig... Var litt reinere enn denne oxo =) Vet ikke hvilke hjul han har på vinteren, og vet ikke hvor han er fra.. Chatter litt med han osv.. Bilen er bygd av automote, er en 318 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Vet ikke hvilke hjul han har på vinteren, og vet ikke hvor han er fra.. Chatter litt med han osv.. Bilen er bygd av automote, er en 318 Som jeg sa: 18", ergo sommerfelger ,) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 var den jeg oxo så ja =) da i februar med samme dekka =) hehe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hehe.... tipper du møtte Simen.. Blå E36 sedan med 19".... den er deilig..! og den høres ;) Har et gammelt bilde av den.. han har droppet cupwingsa nå og fått catkiller også har han byttet ut felgene med 19" ASA eller hva dem heter... Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva sa jeg :D "De lokale" vet svaret :D Og da snakker jeg seff om Richard og visse andre bimmerfolk fra traktene =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 That's it! ASA felger kan stemme ja, og 19" kan forsåvidt også stemme :D Feeet og i hvert fall bra at han fikk vekk den ekstra plastikken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Synes bilen hans er helt genial.. mye plastikk ja, men er noe med den bilen som kler det.. absolutt en kjempe bil.. og sikkert den deiligste lyden i tunnelene:D sombrero Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 var den jeg oxo så ja =) da i februar med samme dekka =) hehe... Denne du så eller? Den har stått inne i vinter så er jo ikke sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg