Glimsdal Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 tette en radiator?? hvordan kan jeg enkelt og greit tette en radiator? ska kjøpe ny når jeg får penger! Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Kjøp radiator tetter på en bensinstasjon eller bruk mors kanel. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Egg, det testa dem på myth busters :P funka fint der, men jeg ville ikke gjort det på egen bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 jeg har testa både egg og kanel.. vil påstå at kanel funka best av de to vel og merka hvis det er kjølevæske på radiatoren.. funker dårlig om det bare er vann Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg