tdha Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Takk for at dere bryr dere å svare mine "?". For det første har jeg aldri hatt forsterker el. sub i min bil, slik at det ikke er lett for meg å velge. Det jeg vet er gjennom div. tilgjengelig nettsider og kommentarer fra entusiaster. For det andre hvordan velger jeg blant kicker og soundstream et forsterker som er nok til å drive infi.kappa perfect.5.1, 100w, 13cm? Pris maks. 3500,-. Bak har jeg dårlig høytalere så har tenkt å bruker forsterker fra spilleren pioneer deh-7600p. Høres dette greit ut eller skal jeg velge en forsterker til å drive både foran og bak høytalerer? Håper på svar som kan gi meg et beslutningsgrunnlag. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg liker ikke å rakke ned på andres produkter for å fremheve våre egne.Jeg ville tenkt sånn at det sto mellom Kicker og Soundstream. Soundstream er det merke som i historien har høstet flest "awards" for gode ytelser og innovative produkter. Til slutt kan jeg nevne at Soundstream sine produkter har vist seg å yte 20-50% mer enn oppgitt utgangseffekt. Men for å ha sagt det med en gang: Kicker er ikke noe dårlig merke. Dynabel er et forholdsvis ferskt merke og jeg kjenner ikke til produktene deres. Mvh Dag Johansen 20-50% mer var da kanskje litt overdrevet... Det jeg har sett er at de stort sett ligger rett over. Største forskjellen jeg har sett er Human Reign 2 som er oppgitt til 1600W brokoblet og målt til 1788W. Selv om det er 188W, er det under 12%. Kicker er i hvert fall kjent for å yte mer enn oppgitt. Begge deler er nok bra greier, bare å finne ut hvilken du liker best. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 har en kicker kx450.2 her den "skal gi" 450w den er målt til 498w... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 20-50% mer var da kanskje litt overdrevet...Det jeg har sett er at de stort sett ligger rett over. Største forskjellen jeg har sett er Human Reign 2 som er oppgitt til 1600W brokoblet og målt til 1788W. Selv om det er 188W, er det under 12%. Mvh Stian Abto Magazine målte Tarantula sin 5 kanaler til 4x105 + 1x302 watt Den er oppgitt til 4x50 + 1x200. You do the math! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Abto Magazine målte Tarantula sin 5 kanaler til 4x105 + 1x302 wattDen er oppgitt til 4x50 + 1x200. You do the math! Mvh Dag Johansen Okay, godt mulig det. Men så kommer det jo også an på hvordan det er testet... Regner med det var samme impedans? Men THD? Det jeg mente var at det blir litt feil å skrive det som du skrev, som om alle forsterkerne yter så mye mer. RUB 1000-2 f.eks. er målt til 1x1004. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Audison yter " litt " mer enn spesifikk den også. :) :) Vet hva jeg hadde valgt. K.......r. :) :) Samme gjør RF, 20-30% høyere ytelse enn oppgitt. iht. CEA 2006 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Samme gjør RF, 20-30% høyere ytelse enn oppgitt. iht. CEA 2006 Lurer da på min Audison Vrx 6.420.2 yter, noen her som vet. :rolleyes: Men nå var det jo sånn att gutten skal ha forsterker til en viss sum. :) :) Du har jo RF-Helix-Cadence-SS-Audison-Alpine osv osv i den prisklassen der. Ønsker deg bare lykke til tdha.PS veit bare hva jeg ville ha valgt.k......r :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdha Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 :rolleyes: Ikke så mange beslutningsdyktig svar jeg har fått nei. Men hva med "?" nr. 2 ang. hvilken innenfor merkene som passer til mitt bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 :rolleyes: Ikke så mange beslutningsdyktig svar jeg har fått nei.Men hva med "?" nr. 2 ang. hvilken innenfor merkene som passer til mitt bruk? K....r....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 :rolleyes: Ikke så mange beslutningsdyktig svar jeg har fått nei.Men hva med "?" nr. 2 ang. hvilken innenfor merkene som passer til mitt bruk? :) :) k........r :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdha Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Skjønte hvilket merket, men modellen som passer til mitt bruk innenfor k...r. helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Skjønte hvilket merket, men modellen som passer til mitt bruk innenfor k...r. helpme K....r kx 350.2 :) :) Godt valg tdha. :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 du trenger ikke rare greien til ditt frontsystem:) 350.2 holder i bøtter å spann:) se http://www.autod.no :) Mvh Anders Fleischer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdha Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hvis prisen er med frakt så bestiller jeg en. Hvor mange dager tar det før den kommer til Lillestrøm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hvis prisen er med frakt så bestiller jeg en. Hvor mange dager tar det før den kommer til Lillestrøm? Gratulerer med k....r :) :) tdha. veldig bra valg. :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg