AudiDefender Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 klarte å kortslutte cd-spilleren, og trenger derfor ny cd-spiller NÅ! helst så billig som mulig.. :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har en Pioneer DEH-3330R følte med bilen jeg kjøpte... fungerer som den skal, men manglre iso pluggen, så den må evt skaffes utnom Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max190 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 klarte å kortslutte cd-spilleren, og trenger derfor ny cd-spiller NÅ! helst så billig som mulig.. :D har en pioneer deh 4400, som du kan fåå billig vis du er interessert. god som ny! Siter dumme svar krever dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 kjøpte meg ny spiller jeg.. :) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 ...men jeg er interessert i pioneer-spillerne... Prisant? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 500 lapp får DEH-3330R ???? Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg