Gå til innhold

Min Bil, VW Bora

Ranger emnet


Richplace

Anbefalte innlegg

Hallo :)

 

Tenkte jeg kunne lage en post om min bil, ettersom jeg er ny her :rolleyes:

 

Kjøpte bil 17. desember i fjor, samma dagen som jeg kjørte opp (gikk rett fra biltilsynet, og over til VW forhandleren der jeg kjøpte den :cool: )

Det er en 99 model, som var kjørt av en eldre dame fra drammen, så derfor hadde den ikke gått mer enn 37000 km når jeg kjøpte den, men nå har den runda 41000...

Bilen har en super sprek 1.6l motor på hele 101 hk :p Men det får greie seg inntil videre...

Eneste feil med den er at den har en bulk på størrelse med en 5 krone midt på førerdøra, sikkert en handlevogn ellns...

 

Men, her er i allefall noen bilder:

front-v.jpg

front1.jpg

side-v.jpg

motor.jpgcd3.jpg

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, kunne tenkt meg en sånn selv.

Har du noen planer med den fremover da?

Takker ja :)

Planene min er anlegg+DVD, senkesett, 17" eller 18" sommerdekk(kun org 15" stålfelg atm) liten spoiler, frotlykt"spoiler"?(husker ikke navnet :p )

eventuelt fult stylingsett(sideskjørt, front/hekk fanger) men det kommer ann på om konto'n legger på seg eller ikke....

 

[QOUTE=hercem] Fin Bora du har fått deg og jeg håper du er fornøyd med bilen. Den er kjørt veldig lite til å være -99 modell

Ja, som sagt var den eid av en gammel dame, og hun tror jeg ikke har kjørt mer enn til butikken og tilbake :p

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Takker ja :)

Planene min er anlegg+DVD, senkesett, 17" eller 18" sommerdekk(kun org 15" stålfelg atm) liten spoiler, frotlykt"spoiler"?(husker ikke navnet :p )

eventuelt fult stylingsett(sideskjørt, front/hekk fanger) men det kommer ann på om konto'n legger på seg eller ikke....

 

[QOUTE=hercem] Fin Bora du har fått deg og jeg håper du er fornøyd med bilen. Den er kjørt veldig lite til å være -99 modell

Ja, som sagt var den eid av en gammel dame, og hun tror jeg ikke har kjørt mer enn til butikken og tilbake :p

Grattis med fin Bora!Du har valgt riktig merke VW!De blir fine med litt styling på,men du sitter nok med samme saken som de fleste ungdommer......penger.....!hehe

Mitt "lille" prosjekt har koste meg noen kroner til nå og mange flere skal det bli.......uhff!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=691109#post691109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin Bora!Du har valgt riktig merke VW!De blir fine med litt styling på,men du sitter nok med samme saken som de fleste ungdommer......penger.....!hehe

Mitt "lille" prosjekt har koste meg noen kroner til nå og mange flere skal det bli.......uhff!

http://www.bilforumet.no/topic/62271-vw-vento-the-fast-the-furious/?do=findComment&comment=630125

 

Takker :)

 

Penger ja, hmm, jo, hadde det før :p

Men MYE forsvant i bilen, pluss forsikring, årsavgift å annet piss :mad:

Men konton kommer seg sakte men sikkert, satser på at det blir et prosjekt som varer utover sommern... Første prioritet er sommerfelger+dekk

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår