pIMp Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Hva mere må gjøres for å dytte inn den? Jeg må vel kjøp en sånn ramme også fikse hydraulisk clutch. Vil det overhode være mulig å få sånt godkjent? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by pIMp Jeg må bytte girkassa i golfen min og lurer derfor på om jeg like godt kan kjøpe en litt sprekere motor med girkasse og slenge oppi :D. Hva koster en girkasse vs er motor med kasse? Golf mk1 "fd långlopp" 2003-01-13 11:25 Gatreggad med audiblock, dubbla dellorto40, GT2-kam, 3", breddad i plåt och nästan nya 235:or bak och 195:or fram. Lättad, 820 kilo med soppa, fästen för bur *borttagen*, fjäderbensstag mm. Ring för mer info, bilen är mkt rolig och går ruskigt bra. 148 bhp, 6000rpm. Ring, kollar nästan aldrig hotmail.... Pris: 9000:- Anders Wård, Arboga, 070-4061677 eller 0589-18315 anders_ward@hotmail.com Denne og mange fler annonser finner du på http://www.fa-motorsport.com/ i Sverige. Her har du en hel bil med mange gromme deler for 9000sek!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Oj.. takk.. er det mulig å få den godkjent her i norge? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utrykningspolitiet Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by pIMp Oj.. takk.. er det mulig å få den godkjent her i norge? Muligens, men da forsvinner poenget med å plukke billige deler. Avgiften blir så mye at det heller lønner seg å kjøpe en brukbar GTI 16V i Norge for 30-40K. Poenget mitt var å kjøpe bilen som delebil. Få eieren til å skrive kontrakt på 1000kr(= mva 240kr). Da kommer denne delebilen på 9000sek= 7300nok+mva for kjøpesum( 240kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Utrykningspolitiet Muligens, men da forsvinner poenget med å plukke billige deler. Avgiften blir så mye at det heller lønner seg å kjøpe en brukbar GTI 16V i Norge for 30-40K. Poenget mitt var å kjøpe bilen som delebil. Få eieren til å skrive kontrakt på 1000kr(= mva 240kr). Da kommer denne delebilen på 9000sek= 7300nok+mva for kjøpesum( 240kr) Han kan ta motoren fra den bilen, å sette i Golf 2'en. Som jeg antar at ikke registrert etter 96 i Norge? Da slipper han å betale avgifter på trim. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Er det ikke bare og få tak i en Nissan cherry turbo? el Saab 900 Turbo, er vel ikke akkurat høy tryks turbor det? bare sånn så du har Tjyssssh lyden lissom :) Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Jeg har ett slikt prosjekt på gang, men skal bygge uten skilter. Noen som vet hva golf gti motorn tåler? har en t04b turbo liggende :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by spewster Jeg har ett slikt prosjekt på gang, men skal bygge uten skilter. Noen som vet hva golf gti motorn tåler? har en t04b turbo liggende :D Åssen gti motor da? Vil anbefale en med olje sprutere under stemplene, har hørt om 16vT med over 400Hk men da har dem gjort litt mer enn å senke kompen med dobble topppakninger ;) T04b?? vil man ikke få skikkelig ketchup effekt av den turbo'n da? slår inn ved 6000o/m?? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Joa, slår sikkert inn noe rundt der, 5000-5500 omdr. tenker jeg, Gti er jo turtallsmaskin, 140 Hkene kommer jo ved 6300 omdr. ser jeg rundt om kring :) Ikke kjør pent :) Får sikkert rundt 200 med en lavtryks turbo? men da har man jo lyden, thysshshhhhhhh :) Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg