FX2000 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 jeg har en gammel 2.0 forgasser 190 med manuell 4 trinns kasse. (bilen er temmlig vrak) også har mamma en 190E2.0 med automat. og siden jeg er gla i å kjøre bil og å kjøre fort så lurer jeg på om det er mulig uten å bruker en milion korner på det å bytte om kassene og montere clutch pedalen fra den gammle på den nye??? (gir kassa på den gamle er ganske god bare en slitt clutch på den men skal gir kasse byttes å greier så er ikke ny clutch mye ekstra jobb) mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 INGEN som har noe peiling på dette? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aspen Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 dette er null problem, det som må byttes/moteres er: pedal sett, gearkasse, fremste del av mellomaksel, så skal det sitte et lager i en borring på veivakselen (mot gearkasse), gearoverføring og kule, oppheng til gearkassa, og blinde vakum slangen som går ned til kassa... Siter 90 MB 190E 2.0 (Prosjektbil) 89 MB 190E 2.0 (Bruksbil) 86 MB 190E 2.0 (Spinnebil) 83 MB 190E 2.0 (Delebil) 90 Yamaha DT50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg