IkLoma Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 hei, dette er vel en av mine aller første mods, jeg ble litt fornøyd men vet det er endel greier som ikke er så bra, blandt annet frontlyktene og sideskjørtet.... men dere får komme med deres dom uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hehe, kul bil, rart å se den me annen front og lykter.. Har du bildet i større oppløsning? (orginalen) Har litt lyst å prøve selv =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 bra den:) har du brusha fronten?!?! kan også prøve og trekke sideskjørta ned;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 på fronten brukte jeg slik hue/saturation greie =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 jeg senket nå sideskjørtet litt. ble greit synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Copy and paste mener du? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 joa, ja, litt copy/paste.... tok det fra en nissan mener jeg å huske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Hehe, en morsom mod :) Fikk følelsen av en vanlig 323 og peugoet 306 cab med hardtop følelsen :P Noen som har mekka enten i photoshop eller irl 323F med lowprofile lykter? dvs, bygge om vippelyktene til å ha to lykter med glass istedet for låvedøra og ingen vippefunksjon. Mange mx5er som kjører med det. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 har ikke det noe med at det kom en ny MX-5 i 98 eller no?:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 mener jeg har hørt at folk bygger om... er jo MYE penere da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg