NissanPrimera Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Så en hvit Infiniti G20 (USA utgave av Primera for de som ikke visste det) på riksvei 22 (mellom fetsund og mysen) like ved fetsund i dag! Begynte og stusse litt, visste ikke at det var noen av dem her i Norge..... La ikke merke til om det var norske skilter på den! Noen her?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Det kan ha vært en rebadged? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 awt skrev: Det kan ha vært en rebadged? Kan være men jeg tror ikke det... Den hadde den spesielle hvitfargen (litt mer gul-aktig)jeg bare har sett på Infiniti, og hadde Infiniti fangere og orginale sidemarkerings-lys og Infiniti grill (utrolig hvor mye man rekker og se når en bil passerer i mot....) Helt lik denne: Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Så denne igjen her for noen dager siden og man kan vel ikke ta feil 2 ganger?!? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 NissanPrimera skrev: Så denne igjen her for noen dager siden og man kan vel ikke ta feil 2 ganger?!?Slapp av.. Det stemmer at det er en ekte G20 vi har med og gjøre. Da jeg jobbet på nissan for noen år tilbake så fikk jeg inn en hvit g20. Husker ikke hva jeg gjorde med den. Den hadde også norske skilter... Det er sikkert den du har sett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 NissanPrimera skrev: Så en hvit Infiniti G20 (USA utgave av Primera for de som ikke visste det) på riksvei 22 (mellom fetsund og mysen) like ved fetsund i dag! Begynte og stusse litt, visste ikke at det var noen av dem her i Norge..... La ikke merke til om det var norske skilter på den! Noen her?? Har sett den på fetsund jeg og.. den har norske skilter Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg