mavoma Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 hehe... har lest det du har skrevet men jeg har funnet ut at man måååå justere tenning ellers får du tenningsbank. Bensintrykksregulator virket ikke noe bra, litt bedre gikk den og bensinen gikk dobbelt så fort. Det å lure hjernen til å tro at lufta er kald klarer man jo med noen kabelsko å litt fix å trikks, men da spørs det om den går for feit/mager hele tiden da. Uansett så må jeg justere tenning, snakket med en som kjører med smt6 å lader 0,7 med orginale dyser LMM osv. det går veldig bra, syns det var rart at han ikke trengte nye dyser iaf. Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Haha.... Kjøp deg progressiv trykkregulator, slipper du masse stress. Løser mye... Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hehe... er ikke villig til å bet 3l mila på litt hardkjøring, venter heller til jeg får råd til datasprut. kjøre med en justerbar en å da kunne jeg dra den til 5500o/min å kjørte med 8bar i bensintrykk, ikke bra. Ville jo vært litt bedre med en progresiv en men har ikke fått til å dra den noe lengere for det Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hehe... er ikke villig til å bet 3l mila på litt hardkjøring, venter heller til jeg får råd til datasprut. kjøre med en justerbar en å da kunne jeg dra den til 5500o/min å kjørte med 8bar i bensintrykk, ikke bra. Ville jo vært litt bedre med en progresiv en men har ikke fått til å dra den noe lengere for det Stakkars dyser. Mange % kjører du dysene på nå? Hva er grunntrykket? 2bar, er det ikke ? Koster jo 1 lapp for en progressiv tror jeg. Rundt det. Sjekk med kollevold. Den pøser jo på med masse bensin når du får trykk, og endrer i grunn ikke grunntrykket ditt. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Kjører alt orginalt jeg nå. 3bar tror jeg er grunn trykket. Tenkter på smt6 d får jeg for 2000-2500 eller haltech e6x til 5-6000 Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Kjører alt orginalt jeg nå. 3bar tror jeg er grunn trykket. Tenkter på smt6 d får jeg for 2000-2500 eller haltech e6x til 5-6000 Okay. E6X koster rundt 15. + mapping. http://www.ebay.com - søk på E6X der, har funnet mange billige.. Evt SMT6. ALT er billig der. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 5-6 på ebay brukt. 9000 nytt i statene og 2000-2500 i sverige nytt Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Hvis du får det så billig i sverige, send meg PM på det. Ok? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ble neste avskilta i går, var på visning av senkesett pga. jeg hadd fått mangel lapp av purken. Blir så jeg tar av turbo settet å¨godkjenner den igjen. Så senker jeg komp å data sprut før jeg setter det på igjen. Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 ble neste avskilta i går, var på visning av senkesett pga. jeg hadd fått mangel lapp av purken. Blir så jeg tar av turbo settet å¨godkjenner den igjen. Så senker jeg komp å data sprut før jeg setter det på igjen. Hva er det du sier her: Du skulle på visning av senkesettet ditt pga. en mangellapp fra politi. Og hvis jeg forstå deg rett, så "oppdaga" de turbo'n under kontroll av senkesett? (og btw, gi oss en write-up på hvordan "senke datasprut") Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Ble merka når de skulle gå under å sjekke fjærene ja :S Skal dreie ned stemplene litt å kjøpe annen topp pakning arp topp bolter, haltech e6x 460cc dysa og annen bensin pumpe. Blir mulignes ekstern wastegate også og 1 3toms utblås som er hevet litt oppi fangeren. (1 på hvær side) Dtm er gammeldags å ut :D Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Ble merka når de skulle gå under å sjekke fjærene ja :S Hvilke konsekvenser får det? Bot? Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 1mnd på å vise bilen uten turbo eller bli avskiltet. ingen bot nei Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er ikke en kjeft i verden som kan hindre en i å kjøre en bil med ettermontert turbo så lenge man ikke har fjær i wastegaten og ladetrykket er 0 (f. eks. på visningen). Alt annet er bare løgn, vanskeligheter og tøvskap fra Statens side. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 1mnd på å vise bilen uten turbo eller bli avskiltet. ingen bot nei Dvs at godkjenning med turboen ikke er aktuelt? Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.