huti Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Noen som vet hvordan pære som er i hoved lykta ?? 2000 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Trur det er H4, noen som kan bekrefte? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 mulig dette er tidenes dummeste svar og innlegg.. men.. hva med å se etter på bilen? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 mulig dette er tidenes dummeste svar og innlegg.. men.. hva med å se etter på bilen? Muli dette er tidenes dummeste svar, men har du noen ganger prøvd å bytte pære på en ny bil?, å ja jeg har sjekket står bare et serie nr på pæra, ringte ford de vet ikke. Noen som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 har bytta pærer på mange nye biler. så jeg vet det er litt trælete ja.. men man ser jo på sokkelen på pæra åssen pære det er.. så en hvilken som helst bensinstasjon kan hjelpe deg med det.. da de som regel har alle de vanlige pærene.. H4 H3 H1 og H7.. men jeg regner med at du igrunn vet forskjellen på dissa sjøl.. og stemmer ikke sokkelen på pæra di med noen av disse så blir det kanskje litt verre ja.. sikker på at det ikke er xenon på den? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hehe finner vell ut av det, men når ford sjappa i byen ikke vet det så må det jo være noe jævlig rart , får dra innom en bensin stasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Fant ut av det H4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Muli dette er tidenes dummeste svar, men har du noen ganger prøvd å bytte pære på en ny bil?, å ja jeg har sjekket står bare et serie nr på pæra, ringte ford de vet ikke.Noen som vet Det er vel ikke noe problem å bytte pære på en Focus????????? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg