KennethA Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Tre på sykehus, to hardt skadet. Skjedde i kveld Fronta med kassevogna i bakgrunn til høyre for ambulansen. (står utpå et jorde) Ta det med ro om folkens. Glatt om dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ikke kult :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Tre på sykehus, to hardt skadet. Skjedde i kveldFronta med kassevogna i bakgrunn til høyre for ambulansen. (står utpå et jorde) Ta det med ro om folkens. Glatt om dagen... Deg eller..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hva med detta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Deg eller..? Heldigvis ikke. Det er en Audi 80. Skjedde på Ytterkollen ved sandtaket i Nedre Eiker. 4 Km fra Drammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hva med detta. hehe, den som blei overkjørt av stridsvogn..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hehe, hørte dere svaret til han som satt i Merca og overlevde(!) da han ble spurt om han turte å kjøre på dette stedet igjen? "Ja, det kjæm æ heilt sekkert tel å gjøra, men æ kliv ittj inn i nå kleinar einn Mercedes" Beklager min noe rustne Trøderdialekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 :confused: hvor ble det av posten min? jeg hadde post nr2 eller 3 i denne tråden .. men den er borte! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hehe, hørte dere svaret til han som satt i Merca og overlevde(!) da han ble spurt om han turte å kjøre på dette stedet igjen? "Ja, det kjæm æ heilt sekkert tel å gjøra, men æ kliv ittj inn i nå kleinar einn Mercedes" Beklager min noe rustne Trøderdialekt. Det e no heillt briennsekkert. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 de i den første bilen der fikk som fortjent... skiltene som satt på bilen var stjålet fra bilbutikknaboen min... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg