Dag-Johansen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jaja, gutter og jenter, da er det bare å ta turen innom en oppdatert Soundstream nettside. http://www.soundstream.com Husk å ikke sikle ned i tastaturet! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Litt bugg der ennå da men retter seg vel fort Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hvor mye vil en slik human regin ligge på? Feit som f jo :titties: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hvor mye vil en slik human regin ligge på? Feit som f jo :titties: Dyr som f også... Over 40000,- (ikke en null for mye) mener jeg det var. Hvis du er heldig kan du gjerne få den til rett under det. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Å faen ;) Men tøff var den i allefall Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hvor mye vil en slik human regin ligge på? Feit som f jo :titties: De ligger på mellom 20000,- og 25000,- hvis jeg ikke husker helt feil fra den nyeste prislisten. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 De ligger på mellom 20000,- og 25000,- hvis jeg ikke husker helt feil fra den nyeste prislisten. mener det var 22.000 ja... thumpsup 40.000..... wtf? Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Da ble det mer aktuelt betaler man mest for designet, eller er det noe å samle på? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 mener det var 22.000 ja... thumpsup 40.000..... wtf? Spørs jo litt hvilken av dem det var han mente også... Eller har de samme pris kanskje? (ikke sarkastisk) Human Reign 2 jeg snakker om. Var bare noe jeg mente å huske. Men vet at listepris i Tyskland var 4500 EUR. Er jo et par år gammel da ;) Edit: Ta en titt her! Der ligger også en test tatt fra AutoHifi sin HighEnd utgave... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Da ble det mer aktuelt betaler man mest for designet, eller er det noe å samle på? Klart designet koster litt, men jeg skal love deg at dette er skikkelig high-end. Vi har lagt den på et meget hyggelig prisnivå her i Norge. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 De ligger på mellom 20000,- og 25000,- hvis jeg ikke husker helt feil fra den nyeste prislisten. 24990.- for H.Reign 4 25990.- for H.Reign 2 Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Jaja, gutter og jenter, da er det bare å ta turen innom en oppdatert Soundstream nettside.http://www.soundstream.com Husk å ikke sikle ned i tastaturet! Mvh Dag Johansen Tastaturet mitt er fortsatt tørt.hehe :) :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Tastaturet mitt er fortsatt tørt.hehe :) :) :) :) Så bra!:) Del fremgangsmåten med fler da, brukte du smekke? bonde Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Så bra!:)Del fremgangsmåten med fler da, brukte du smekke? bonde Mvh Dag Johansen HEHE. :) :) Dette ser bra ut. :) :) Smekka ble full. :) :) Gleder meg å høre SS iår Dag. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 noen som har prislista til 05? spesielt intressert i picasso forsterkerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg