Gå til innhold

Noen bilder av bilen min...!

R_Style

Anbefalte innlegg

var å vaska bilen i stad, til tross for -10 grader... men men, må ha ren bil, bare må ha det...! ;)

og ettersom jeg har lite å gjøre, så tenkte jeg da at jeg kunne legge opp noen nye bilder av den... har jo endelig fått på senkesett, sotet sideblink og lagunaleppe... har ikke fått gjort så mye annet utvendig enda, men 16"/17" kommer til våren...! *glede seg*

så lenge jeg har litt penger til overs, så vet jeg hva det skal gå til!

så da kommer bildene, noen er også tatt i helga...

Primeran018.jpg

Primeran019.jpg

Primeran017.jpg

Primeran016.jpg

Primeran020.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sto på Autodb en stund ja, hos en foretning, så det stemmer bra :), sto der lenge etter at jeg kjøpte den også... Flere som bruker litt tid inne på autodb skjønner jeg :)

Ren bil er et must :)

Siden du er fra Nord Trøndelag, og bilen er kjøpt hos foretning, og den har ligget ute på autodb.... ble den kjøpt på Steinkjer hos Auto 4?

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk det samme! thumpsup

har vært inne en del ganger for å sjekke ut noen bilder av bilen din...! strøken må jeg si...!

hvilke felger er det du har forresten...?

Ahh så hyggeli :D

Felgene mine er BM Racing Kobra felger. 7*17 :)

De kosta meg 1500kr pr stk. Det var ferdig påmontert med dekk som jeg allerede hadde. :)

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du mener det ja sunh...! :)

ikke for å bruke det jeg sier nå som en slags "unnskyldning", men det lukter/lukta helt forj*¨^*` i bilen når jeg kjøpte den, men som du sier, den kunne sikkert da blitt lagt under sete eller noe... men hvis du tenker litt om, så har jeg hatt to volvo`er, å da skal det være sånn vettu, helst så mange som mulig også! men men, dette er nå ikke en volvo, så må nok "skjerpe" meg ja...! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går begynte jeg med å plukke ut rutene mine, for å få lagt på solfilm... fikk tatt den ene bakdøra, før det ble mørkt... har lagt på 43% solfilm, med litt mørkt grønn-skjær i, så det blir litt i ett med bilen... så nå sitter jeg å venter på att rutene på den andre bakdøra skal tørke, så jeg får satt dem inn igjen...! rutene blir jo ikke så veldig mørke, så nå håper jeg att sjansen for å bli stoppa er minimal, for frister ikke å begynne å dra av solfilmen som jeg brukt litt tid på, for det er en del jobb hvis det skal bli bra...

men men, bilder kommer så fort jeg har fått inn igjen rutene til bakdøra, så litt utpå dagen kommer det opp noen nye bilder...!

forresten, side rutene foran skal begynne med i dag, bare så dere ikke tror att jeg skal ha solfilm kun på bakrutene liksom...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider