sp@rco Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 ikke om du har bil til 5k. Koster mer enn 5k å rette den opp uansett om den koster 5k eller om du kjøper bil til 100kr.. Dyrt blir det uansett.. Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Koster mer enn 5k å rette den opp uansett om den koster 5k eller om du kjøper bil til 100kr.. Dyrt blir det uansett.. mitt poeng: du kjøper en bil til en lav pris, som du bruker ut vinteren, og så lar du den stå, eller dumper den hos høggeren, så du ikke i tilfeller hvor du kjører ut av veien, skader den fine dyre bilen din, ulykker kan jo skje uansett da.. men tilbake til "tåpikk?" Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 ja ulykker kan skje ja. men er da ennå dyrere og ha forsikring på to biler da og sånn vei avgift og sånne ting.... også unødvendig når jeg ikke kommer til å kjøre så mye på vinters tid... sombrero Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 stylet civic, forhjulstrekk, lav bil?- når ble det IKKE farlig å kjøre med lav bil om vinteren? - jeg har dratt av veien flere ganger i år, med FWD... så stfu om DU ikke veit hva jeg kommenter om :rolleyes: :titties: har bare hatt senka biler ! har aldri kjørt ut av den grunnen, så det at bilen er senka er ikke grunnen sombrero DU KAN IKKE KJØRE BIL DA notin Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 ja ulykker kan skje ja. men er da ennå dyrere og ha forsikring på to biler da og sånn vei avgift og sånne ting....også unødvendig når jeg ikke kommer til å kjøre så mye på vinters tid... sombrero jaja ;) når blir det bilkjøp på deg da frøkna ??? ;);) er kean på bilder! og uansett. hvis du fikk førerkort når du fylte 18 er du vel ikke helt bambi på isen! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hva med å heller investere i et justerbart senkesett? vil ikke det gjøre det billigere? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hva med å heller investere i et justerbart senkesett? vil ikke det gjøre det billigere? X Spes uten bil :P Ville gått for en Nissan 200sx S13 jeg.. Billig bil, mye morro, dyr forsikring :P MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 bil kjøpet blir til sommeren. men når jeg får kjøpt så kommer det bilder ja... Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 hehe ;) få prøvekjøre bilen din en tur da ;) i sommer, etter du har handla, da har du jo sikkert lyst til å kjøre litt rundt uansett ;) hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 he he kanskje det ;) Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 kommer helt ann på hva du vil ha det! jeg sto også mellom valget på 200sx s13, og civic coupe.. Hadde syykt lyst på 200sx, men tenkte litt økonomisk i forhold til bensinutgifter og forsikring.. jeg med turbo bil hadde blitt dyrt! ( men turbo skal jeg ha en gang.. ) valget kom da på en civic 1,5 lsi coupe.. aldri angret ett sekund! billig i drift, billig å forsikre, og en pen bil! stylingpotensiale som ett lite helvete, men kan fort bli for stylet, dermed drit stygg! Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt civic ! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 lurer på hva valget ble jeg .. er jo et halvt årsiden hu sa at hu skulle kjøpe bil i sommer .. sommeren er over .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hmm.. hun virket en smule forvirret etter alt bil snakket..:P:P 10èr på at hun endte opp med en golf:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 hmm.. hun virket en smule forvirret etter alt bil snakket..:P:P 10èr på at hun endte opp med en golf:D hehehehehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 men var det ikke ett parr folk her som kjente jenta a?? noen som hvet hva det ble?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg