Hazert Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hei, jeg driver å prøver å fikse sentrallåsen på bilen, jeg får ikke låst ALLE dører med nøkkel kun låse opp. uansett om jeg prøver passasjer døren eller fører døren. Hvor finner jeg selve styringen til dette? Hvor går alarmen inn for at den skal fungere på sentrallåsen? for jeg kan låse dørene med alarm fjernkontrollen. Så det må være noe tull der siden alarmen er selvmontert av tidligere eier.. mvh. Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Hei, jeg driver å prøver å fikse sentrallåsen på bilen, jeg får ikke låst ALLE dører med nøkkel kun låse opp. uansett om jeg prøver passasjer døren eller fører døren. Hvor finner jeg selve styringen til dette? Hvor går alarmen inn for at den skal fungere på sentrallåsen? for jeg kan låse dørene med alarm fjernkontrollen. Så det må være noe tull der siden alarmen er selvmontert av tidligere eier.. mvh. Kim jeg har en kompis som hadde det samme problemet.. og der var det en sikring som var røke.. satt to ekstra sikringer på alarm boksen som og den ene var røke.. se etter det først.. vist ikke så kan det være en av vakum greiene til sentallåsen som er sprekt det har jeg vært ute for en gang og men da var det bare igjen låsing som virket.. Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Alle sikringer er fine de. Men nå har jeg funnet feilen, men trur ikke jeg gidder å gjøre noe med det selv. Noen bilder og beskrivelser: - Dette er kortet i alarmboksen, på baksiden, den tingen der er til lillakabel som går til unlocken på sentrallåsen, den har røket av. vi loddet den og skulle teste ut om det ble. - Da skedde dette, den er til strømmen som går til alarmenboksen, svidde av den også. Så det må være noe feil med den lillae kabelen en eller annen plass. Var ganske morro å finne feil så jeg måtte fortsette, skrudde opp sirenen også. Næmmen har du sett?` Hehe, jeg er helt oppgitt. Jeg har ikke lås på bilen i det hele tatt nå, sentrallåsen fungerer ikke. HVOR går den sentrallås kablene fra alarmboksen? Så jeg kan koble ut alarm faenskapet og bruke nøkkel istede... dritt!!! Skal ringe Bilradiospesialisten i Trondheim igjen på mandag å bestille time for montering av helt ny alarm, fikk noen fine rabatter hos de sist gang jeg ringte. Men trur nok jeg må få fikset låsen før jeg tar turen til storbyen, biltyver finner man over alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 hvor ligger den boksen, har speedy alarm men den funker ikke. Macro mode på kamera ditt ! :) outoffocus .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 alarm"hjernen" ligger oppå sikringsboksen i bilen min, altså i dashbordet bak oppom pedalene.. sirenen var montert feil, pekte oppover så det var lagret vann i den, derfor det var sikringsdriten svidd.. grunnen til at hjernen var svidd er vel pga. feil kobling av sentrallås.. hehe, var litt outoffocus der ja, litt stressa på 5-, kaldt å skru bil da.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Det var virkelig noen oversiktelige og klare bilder.. :rolleyes: Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Det er jo egentlig ikke noe å se da.. bare at det er litt brunt (SVIDD) der rundingen der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Ingen som vet hvor sentrallåskabel greia som går ut fra sentralenheten til alarmen går hen? vil gjerne koble den ut så jeg får fikset sentrallåsen med nøkkel istede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikbb Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 hvilken årsmodell har du da? har komplette elektriske koblingskjemaer til golf liggende et eller annet sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Hehe Det er fire og et halvt år siden han skrev dette. Tror saken er i orden nå :-) Men... Det gjør sikkert ikke noe om du lager en ny tråd, og legger ut de skjemaene du har. Velkommen i gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 hehe B-) Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg