JChE Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Vindusheisene mine går dødelig tregt opp og ned, spesielt siste stykket...(Elektriske) Spesielt ille hvis det er kaldt ute.Er dette vanlig feil på galant? Noen som vet hva jeg evt kan gjøre med det? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 jeg har samme problemet på høyere side forran i bilen min, regner med at det bare er å skru opp og smøre med noe smørefett.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Helt riktig! Et kjent problem blant Mazda MX-5/Miata mk1 sine el.vinduer. Med tida så blir de trege, og da er det bare å skru av dørtrekket for å smøre opp skinnene igjen. Muligens motoren trenger en rens også. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg