Autotune Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Senkesett 40mm med gule Koni selges til høystbydende. Har stått på 97mod kombi. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ingen som vil ha?? Justerbare Koni og greier...... 1500,-???? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Ingen som vil ha??Justerbare Koni og greier...... 1500,-???? Gamle?? Brukt lenge? Kor mye senker dem? Vogtland fjører? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Settet er brukt ca 2år. Senker 40mm. Fjærene er røde, men er ikke sikker på merke, kan sjekke. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Senkesett 40mm med gule Koni selges til høystbydende.Har stått på 97mod kombi. koffor skal de selges da? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Fordi at bilen er solgt for 1 år siden, og han gubben som kjøpte den ville ha traktor, ikke strykejærn. Ikke no vits at det ligger i kjellern å støver ned. Tenkte kansje at det var noen som ville kjøpe et brukt sett billig istedetfor et nytt. Nye Koni koster fra ca1000,- og oppover. Så det blir minimum 4000,- for dempere og 1000 lappen i fjærer. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Fordi at bilen er solgt for 1 år siden, og han gubben som kjøpte den ville ha traktor, ikke strykejærn.Ikke no vits at det ligger i kjellern å støver ned. Tenkte kansje at det var noen som ville kjøpe et brukt sett billig istedetfor et nytt. Nye Koni koster fra ca1000,- og oppover. Så det blir minimum 4000,- for dempere og 1000 lappen i fjærer. Vil påstå du sikter litt høyt vist du rekner med og få 5000 for et senkesett som er 2 år gammelt og brukt..! :D Helt nytt med gule koni og vogtland fjører koster 6000.. og det er ikkje den billigste plassen eg har hørt på... Men vist du bare informerer om hva dei kostet nye.. og selger det for 1500 som står der oppe.. Så virker det intresangt ;) (bare satse på at dei paser på en -00 modell :D ) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Senkesett 40mm med gule Koni selges til høystbydende.Har stått på 97mod kombi. ta bilde av de... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Hvis du leser hele innlegget mitt, så finner du ut at jeg snakker om nypris når jeg sier 5-6000,- Jeg selger for 1500,- Bilder av settet kommer straks. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Fjærene er av merket H&R. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har noen dårlige bilder, men får ikke til å legge dem ut her. Send PM med mail adr. så sender jeg bilder. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Ingen som vil ha??Justerbare Koni og greier...... 1500,-???? Ka betyr justerbare koni? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Ka betyr justerbare koni? Det betyr at du kan justere hardheten på demperene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg