Breisladdern Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Har etterhvert tenkt meg et annet filter, åpent kon filter. Det står vel mellom K&N, Green og Pipercross. Noen som har prøvd disse på en 2.0 doch? Hvem funket best, ga beste lyd? Pris på dette? Og hvem forhandler? Har søkt litt rundt, og fant et kit på kollevold, der skulle de ha 1290kr, det var i meste laget for bare et filter syntes jeg. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Green selges bla av Torshov bilrekvisita. Pipercross selges av Downforce Styling. http://www.dfstyling.no Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hadde ett K&N filter selv på gamlebilen, men der bråka eksosen så mye at man ikke hørte filteret ;) Solgte det videre til en kamerat som har det på en Honda Civic 1.5 iLS V-TEC, og der er det hvertfall gromlyd! Kommer nok til å kjøpe Green Filter neste gang, så de hadde det på Thorsov, men det var visst bestillingsvare doh Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jeg har åpne filter hvis du vil ha... 2,5 og 3tomms.. 399.- Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Har etterhvert tenkt meg et annet filter, åpent kon filter. Det står vel mellom K&N, Green og Pipercross. Noen som har prøvd disse på en 2.0 doch? Hvem funket best, ga beste lyd? Pris på dette? Og hvem forhandler? Har søkt litt rundt, og fant et kit på kollevold, der skulle de ha 1290kr, det var i meste laget for bare et filter syntes jeg. Vil du det beste for motoren din så velger du K&N. Finnes filtre som flower mer, men dette er på bekostning av renseevnen. K&N filtrerer luften best, og flower mer enn godt nok. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg