golf-espen Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 sitter å surfer litt på ebay etter nye felger, fant disse Brock B5 , men er denne selgeren ein "butikk" som selger nytt? fatta lite av det der :D ser de selger sett i 7x14" fremme å 8x14" bak, å 8x14" helt rundt.. va ville folket anbefalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 sitter å surfer litt på ebay etter nye felger, fant disse Brock B5 , men er denne selgeren ein "butikk" som selger nytt? fatta lite av det der :D ser de selger sett i 7x14" fremme å 8x14" bak, å 8x14" helt rundt.. va ville folket anbefalt? Om vi ser bort fra at jeg ikke ville valgt dette felgdesignet i det hele tatt ville jeg gått for 8X14 med 195/45-14 Dunlop SP9000 rundtom. Med 7" foran kommer du til å angre fra dag en. Dette er sannsynligvis et enmanns-internett-tuningfirma. Det er ikke uvanlig at firmaer selger på eBay. Bl.a. Volkswarenhaus, som heter"Heussnerundstauber" på eBay. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 jeg ville chørt 8*14 på alle!hva er prisen på dem?? Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg