chr1z Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Ny prosjektbil? Bilen din har blitt fin nå forresten :) Ja, men skal brukes i vinter så blirre vel prosjekt bil i sommer! hehe:) Jo takk :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Leppa fikk jeg ordna via SEAT i SKI, så henta jeg den på hovedlageret i oslo. Veeeel, den passer ikke akkurat rett på for å si det slik. hehe På en golf3 er den feks for lang slik at du må kutte den av på siden mot hjula. Og festene må tilpasses endel for at du skal få den sånn noenlunde til å sitte thight! Er endel jobb, og jeg er ikke heeelt fornøyd men den sitter tålelig greit. Nå fikk jeg en seat toledo diesel leppe, tror jeg så kan hende at det er bedre passform for andre men jeg tviler egentlig litt. fram med stikksag, elektrisk drill, litt skruer og kanskje litt tech7 hehe:) Får jeg lov å spørre hva du betalte for den? Og for VR6 interiøret? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Får jeg lov å spørre hva du betalte for den? Og for VR6 interiøret? husker ikke helt jeg hva jeg betalte for seat leppa, 600-700 spenn eller noe! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Driver å vurderer om jeg kanskje skal selge bilen snart jeg å! :D hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Driver å vurderer om jeg kanskje skal selge bilen snart jeg å! :D hehe Du oxo?? Snart ikke flere 3'r golfere igjen jo... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Du oxo?? Snart ikke flere 3'r golfere igjen jo... Njae, jeg driver og vurderer det litt. Og istedet anskaffe en annen 3'er golf. hehe... har lyst på en vr6 eller TDI, og da er det lettere å begynne prosjektet med en helt orginal vr6 eller TDI istedet for å fikse så mye på denne for å få det til :D Har ikk helt bestemt meg enda meen, får vel ikke så stort igjen for denne:D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Njae, jeg driver og vurderer det litt. Og istedet anskaffe en annen 3'er golf. hehe... har lyst på en vr6 eller TDI, og da er det lettere å begynne prosjektet med en helt orginal vr6 eller TDI istedet for å fikse så mye på denne for å få det til :D Har ikk helt bestemt meg enda meen, får vel ikke så stort igjen for denne:D Ja oki... Da forblir du hvertfall 3'er eier da... Og VR6 og TDI :pray yodude thats sweet.. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 voila, må senke den litt mer foran :D Hvis jeg ikke skal prøve med å tre inn sånne gummigreier på fjærene bak, får se:D vad tycks?:) 16" er for lite!! Minimum 17" Syns oxo d er forl lite senk både bak og framme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Fine lykter... Skal ha noe liggnende selv... Kler golfen bra... Hvor kjøpte du disse???? Så bedre ut en de jg har sett på... Viskeren bak skulle vært vekk :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 16" er for lite!!Minimum 17" Syns oxo d er forl lite senk både bak og framme Tja, 16" er helt greit. Og når det gjelder senk bak så trukke jeg at det hadde gått med så mye mer enn 40 gitt. Viskeren bak skulle vært vekk :D :D Er den ikke det da? :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Er den ikke det da? :D å faen så ikke d.så et gammelt bilde!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 å faen så ikke d.så et gammelt bilde!! :D VIMS :ass hehe :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skjæveland Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 VIMS :ass hehe :) flushit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hvis folk er litt interesserte så skjer det egentlig ikke så mye for tiden. Har byttet ut bremseslanger foran og bærekuler. Men måtte kutte ene bremserøret pga at koblingen ikke ville løsne :D så bilen står litt stille, får vel antakeligvis tak i en slik "nippel" så jeg får på andre bremseslangen også. Etter det så blir det bytte av bremseslanger bak + foringer. Mye service arbeid nå for tiden.. :pimp Driver også å bygger et lite anlegg, men det blir ikke så store greiene :thumb Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Var det vanskelig å bytte bærekulene selv? hva kostet delene? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg