GEGGEN TUNING Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 E har en audi A4 1,8 20v 96modell som eg skal bytte motor i.E har fått tak i en komplett audi a4 1,8t 98mod med 180hk orginalt med ledningsnett og alt motorkode AJL har også putta på en fole dyre racing clutch d eg lurte på er ka e må forsterke på bilen bremser osv og er d bare å putte motoren rett nedi ellers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 E har en audi A4 1,8 20v 96modell som eg skal bytte motor i.E har fått tak i en komplett audi a4 1,8t 98mod med 180hk orginalt med ledningsnett og alt motorkode AJL har også putta på en fole dyre racing clutch d eg lurte på er ka e må forsterke på bilen bremser osv og er d bare å putte motoren rett nedi ellers Bremsene bør vel oppgraderes litt ja....... likt bak, men foran er det andre bremser. Girkassa er også anderledes. Fikk du med instrument? Trur kanskje startsperra kommuniserer med styrenheten, og at du må ha instrumentet for å få starta shiten... eller kom det i 99'?? Correct me if I'm wrong......... Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Men passer ikke girkassa eg har på den motoren altså så e må ha ny girkasse me altså:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Eller tror d er samme kasse men bare annen utveksling etter d e har hørt andre plasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Eller tror d er samme kasse men bare annen utveksling etter d e har hørt andre plasser Girkassa passer fint. Deter bare utvekslinger som er forskjellig+ at kassa er litt sterkere da. Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Jaja e får peise den på og kjøre til den ryker:) og instrument d fikk e ikke med men dei hadde vel informert meg om noe sånt når e kjøpte motoren at e trenger instrument for å starte den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg