ZpiFF Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Du kan jo klaske streameren i bakruta ;) Anyways, jeg fikk godkjent bilen med 30 wunderbaum og 4 store terninger i fronten på EU godkjenning hos NAF. Lov å klistre på bokstaver som ikke er høyere enn solstripa? Noen bra steder å kjøpe bokstaver på? :P Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ericson Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Når vi snakker om de kjekke BT folka (nesten, vertfall litt).... hadde nettop min bil inne, har en (harry, men elsker den yummy ) 4" japseeksos.. Og når gamlingen på BT så denne, rista han bare på hue, og når han trodde jeg var gått ut sier han til kompisen: "Denne bilen skal jeg finne noe feil på" Forbanna kødd, men den som ler sist, (egentlig han, måtte kjøpe ny potte :mad: ) hadde jeg ingen feil Siter "Drive like you stole it" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg