TLAudio Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 ;) Tror jeg har funnet feilen :p jeg tok av dekslene og så på hvordan høyttalerne slo, og de slo godt de ja :D så skrudde opp og gikk ut av bila og fant ut at det rista til den store gullmedaljen. dørene og hele bilen rista :P Så det jeg da tenker er at jeg har kanskje må dempe bilen? evnt. har en bass lekasje mellom dørtrekkene? det rister ihvertfall helvette utennom. Bygg kasse til høytalerene i døra eller legg i dempematter eller dempe skum.. Da vil også lyden komme ut der den skal,vet du... :roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Bygg kasse til høytalerene i døra eller legg i dempematter eller dempe skum..Da vil også lyden komme ut der den skal,vet du... :roll: Har ikke plass til kasse så skal dempe døra ;) Hadde tenkt å gjøre dette uansett, men fikk no et skikkelig eksempel på hvor viktig det er! Tenker jeg bruker dempeskum siden det er letterst å føre på. Noen som har no tips til hva som er bra å bruke? Finnes det ikke sånn på boks som man bare kan spraye på? Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Har ikke plass til kasse så skal dempe døra ;) Hadde tenkt å gjøre dette uansett, men fikk no et skikkelig eksempel på hvor viktig det er! Tenker jeg bruker dempeskum siden det er letterst å føre på. Noen som har no tips til hva som er bra å bruke? Finnes det ikke sånn på boks som man bare kan spraye på? Der må jeg melde pass.. Spør på en bilstereo forretning. Vet det finnes noe flytende på kanne eller spray,men vet ikke hva det heter. Ikke om det er no bra heller. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Der må jeg melde pass.. Spør på en bilstereo forretning. Vet det finnes noe flytende på kanne eller spray,men vet ikke hva det heter. Ikke om det er no bra heller. har sendt mail til bilradiospesialisten og hørt etter :) Får alltid bra svar der og folka er så hyggelige :D Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg