JChE Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Skulle gjerne hatt en hekkspoiler til galanten, noe ala italiano_power har på sin... noen som vet hvor jeg kan skaffe dette? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Den orginale "planken" (som noen kaller den) var orginalt (ekstra)-utstyr. så den finnes sikkert på en høgger eller noe. Tror de aller fleste GLSi'er har blitt levert med den. Jeg synes den kler bilen ganske så godt, greit nok, den er ikke veldig tøff eller rå, men passer godt til årsmodellen. Synes sedan uten vingen ser nakent ut, jeg. (eller tenkte du mere på bak-skjørtet...??) :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er vel "planken" han tenker på... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Var "planken" jeg tenkte på ja! Syns også den ser litt naken ut uten, og den originale er igrunnen ganske fin så det er den jeg vil ha! Men skjørtet under bakfangeren er vel også modent for utskiftning vil jeg tro. Ser ut som noen har tygd på det doh Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Skjørtet mitt så "nesten" slik ut bak også da jeg fikk bilen. To bulker etter eieren hadde rygget i en snøfonn... Prikete som jeg var så leverte jeg bilen inn på mitsubishi og fikk montert og lakkert skjørtet. Betalte vel 4300 til sammen ferdig på bilen. Hvis du leter litt rundt kan du sikkert finne et fra en annen bil som ikke er stygt som du kan bruke til en brøkdel av prisen. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 ohoi, du må gjøre noe med bakfangeren din, JChE :D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Har, etter harde forhandlinger med Vincent ;) en Dynamic-4 bakfanger til overs. (er samme fangeren som sitter på '92 modellen) Sjekk her for bilde: http://mkn.gotdns.org/forum/viewtopic.php?p=406#406 Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hehe =) Har 2stk slike blekkplater du referer til i veldig bra stand hvis du er intr.. ! Hvis ikke ville jeg satset på D4 Fanger'n til Jafo ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvor mye skal du ha for dynamic-fangeren? Og hvor mye må jeg ut med for de blikkplatene? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Nå har jeg igjen bare ei blekkplate, Breisladdern tok med seg den forrige.. 200kr er ingen ille pris, bolkfri, men er litt sånn overflate rust nederst i kanta.. Du må jo uansett gå over den og lakkere den i fargen til bilen, da det nå er hvit ! Dynamic4 Fangern er det Jan Erik aka Jafo som har, etter det jeg hørte skulle han ha 800 for den.. =P ( correct me if i am wrong ) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 OK... hvordan er det å sende sånt i posten?(blikkplata) Har du noen peiling på hvor dyrt det er å lakke den (ca)? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 OK... hvordan er det å sende sånt i posten?(blikkplata)Har du noen peiling på hvor dyrt det er å lakke den (ca)? Mitsubishi lakket min plate da jeg byttet. De tok 1000 kr for lakkjobben. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 heh, du får ganske bra lakkering av den for under 500kr om du vil, handler bare om å undersøke om priser og steder... Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ok... ikke så galt det nei... får se hva økonomien tillater... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg