Gå til innhold

KALDT som hvite faen ved Sesam stasjon i oslo i dag

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

hehe er ikke så flink på steds navn , mene romerike eller no sånt..

Var pokker meg så kaldt der til marran i dag at jeg holdt på å stryke med. Jeg kom ut av brakka å så nesten ikke bilen, den hadde forandra lakk til Kritt hvit. Jeg sprant i hundreoghellvete bort til bilen, fomla litt etter å få låst opp. Starta mottoren etter litt grynting å fresa på med varmeapparata, så hoppa jeg ut av bilen og fomla etter ei skrape, nærmaste jeg fant var det gamle minibank kortet mitt. etter å ha skrapa frontruta og ene sideruta så kjente jeg fingra mine hadde frysi helt. Derme knakk bankkortet av kulda, å jeg måtte beggyne å skrape resten av ruta med et knekt minibankkort og fingrane... så nå sitter jeg her på kurset og har faen meg sikkert frostskader i den ene fingern, den gjør vondt som satan nesten helt nummen enda... flere som bemerka seg at det var bikkjekaldt i romerike traktene eller?

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LordSnick

 

Lørenskog :) hehe...er 20 her ennå på skedsmokorset gitt..brrr :(

 

jajja lørenskog vare det het :) takker takker. Godt jeg skal hjemover til Stavern om 1 time, for FY å satans kaldt det er her. Når kommer + graden på målern sier nå jeg!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven steike dra sel'n i rassen det var 15 blå her på kolbotn... Brrrr... måtte gå til bussen i dag?? huff.. det er kaldt inne også... huff klarer nesten ikke trykke på tastaturet heller...

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår